تاریخ انتشار: 1395/11/28 14:57
اختصاصی؛
کد خبر: 228734

سرگردانی بازیکن اردبیلی در جویبار!

روز بازی و در آستانه بازی حساس اردبیل باجویبار 10درصد قرارداد بازیکنان اردبیل به تمام بازیکنان پرداخت شد.
سرگردانی بازیکن اردبیلی در جویبار!

به گزارش فرتاک ورزشی، اما دراین بین 10درصد عیسی شهبازی گلر اصلی تیم به دلیل عدم ارائه شماره حساب پرداخت نشد واین باعث ناراحتی دروازبان اول وتاثیرگذار تیم شد واعلام کردبه میدان نخواهد رفت.

بعد از قهر دروازبان اول اردبیل مدیران شهرداری تماس های مکرری با اعضای کادر وایشان برقرار کردندکه بخاطر نبود شماره حساب بانک اقتصاد نوین،نتوانستند امروز ان مبلغ را به شهبازی پرداخت کنند اما با دادن شماره حساب فردا حتما،10درصد پرداخت خواهدشد وچه تیم بابرد وچه با باخت از زمین خارج شود این ۱۰ درصد به حساب شهبازی پرداخت خواهد شد و اصلاجای نگرانی نیست.

حتی کار تا انجا پیش رفت که مدیرکل ورزش وجوانان نیز تماسی با سرمربی تیم برقرار کردوگفت که 10درصد رااگر تا فردا به شهبازی پرداخت نکنند، شخصا حق وحقوق این دروازبان را فردا اداره کل پرداخت خواهد کرد،چرا که در این بازی حساس به شدت نیاز به حضور عیسی شهبازی بود که توانایی های فنی بالای دارد.

اما شهبازی که شاید به نوعی درطول فصل از زمان مجید حیدری به وعده دادن بدبین شده به هیچ وجه حاضر نشد به میدان برود وبدین ترتیب مهران قدیری دروازبان جوان تیم دراین بازی به میدان رفت که متاسفانه روی گل خورده هم مقصر بود وهمه اتفاقات دست به دست داد تا اردبیل دست خالی ازجویبار خارج شود ودرنهایت پرونده تیم اردبیل باسقوط به لیگ سه بسته شد.

خبرنگار: "فیاض صادقی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jgnez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تحلیلی بر ترکیب استقلال