تاریخ انتشار: 1395/11/29 00:50
هافبک خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 228587

خیری: دیگر به مانند نیم فصل اول رقابت ها مغرور و سهل انگار نیستیم

هافبک بابلی تیم فوتبال خونه به خونه بابل گفت: بعد از بردمان مقابل فولاد یزد شرایط تیم خیلی خوب است و از هر نظر آماده پیکار با راه آهن هستیم.
خیری: دیگر به مانند نیم فصل اول رقابت ها مغرور و سهل انگار نیستیم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی خیری اظهار داشت: در بازی با فولاد یزد علیرغم بارش باران و کیفیت بد زمین، خیلی خوب بازی کردیم و نشان دادیم جایگاه مان در جدول رده بندی اینجایی نیست که می بینید. من فکر می کنم نقطه عطف مان در این فصل بازی با راه آهن است و اگر بتوانیم در این بازی با تمام قوا به میدان برویم و ان شالله این بازی را ببریم دوباره به جایگاه اصلی خودمان بر می گردیم.

خیری در ادامه افزود: هافبک خونه به خونه در خصوص تفاوت شرایط خونه به خونه در نیم فصل اول و نیم فصل دوم لیگ گفت: صادقانه بگویم تا بازی مقابل نساجی مازندران نان بدن سازی خوب مان در اردوی پیش فصل کیش را می خوردیم و به صدر جدول نیز رسیدیم ولی پس از آن آرام آرام بدن های مان تحلیل رفت.

مهدی خیری در ادامه افزود: البته قبول دارم این صدرنشینی کمی ما را مغرور کرده بود و فکر می کردیم کار تمام شده است ولی بدون شک در طول فصل نحوه تمرینات مان آنطوری که باید اصولی پیش می رفت نرفت و پس از اینکه تاثیر بدنسازی اردوی کیش از بین رفت میزان دوندگی مان خیلی پائین آمده بود. صادقانه بگویم خودم هم فکر می کنم از آن دسته بازیکنانی بودم که شاید بعد از بازی با نساجی آنطوری که باید تمرینات خوبی نداشتم. البته منکر زحمات آقای مرزبان نیستم و امیدوارم هر جایی که هستند موفق باشند.

وی خاطرنشان کرد:‌ پس از حضور نادر دست نشان در تیم خونه به خونه، تمرینات خیلی سخت و تاثیرگذاری را با دوری از سهل انگاری و غرور پشت سر گذاشتیم و از آمادگی بالائی برخورداریم. البته درست است که در دو هفته ابتدایی حضور آقا نادر مقابل سپیدرود و آلومینیوم اراک نتیجه نگرفتیم ولی تاثیر این تغییر و تحولات را به عینه می توانیم مشاهده کنیم و اثرات آن را در هفته های آینده شاهد خواهید بود. همین مسئله سبب گردید تا هواداران تیم به نادر دست نشان اعتقاد پیدا کنند.

خیری در خصوص گلزنی اش مقابل فولاد یزد گفت: گلزنی ام لطف خدا و ائمه اطهار (س) بود و من فقط زحمات تمام بچه ها را به بار نشاندم. بالاخره یک روز من و یک روز بازیکنان دیگر باید گلزنی کنند و مهم این است که همه کمک کنیم تا روند گلزنی ادامه پیدا کند و تیم مان برنده بازی باشد.

وی در خصوص کار با نادر دست نشان نیز گفت: در هیچ تیمی با آقا نادر کار نکردم ولی از عملکرد ایشان تعریف زیاد شنیده بودم. صادقانه بگویم لذت می برم از اینکه در خونه به خونه زیر نظر ایشان کار می کنم و به نظرم توانائی ایشان خیلی بالاتر از این است که می بینیم. اینکه می گویند دست نشان لیگ یک باز است را قبول ندارم و معتقدم توان کار کردن با تیم های بزرگ لیگ برتری را نیز دارند.

 مهدی خیری حمایت هواداران از تیم را تاثیرگذاردانست و گفت: دلگرمی بازیکنان همین حمایت و تشویق گرم هواداران است و سبب افزایش انگیزه ما می شود. همه ما با تمام وجود برای خوشحالی آنها بازی می کنیم و امیدوارم در پایان فصل شاهد یک جشن بزرگ با حضور تمام این عزیزان در بابل باشیم. بنده گلم به فولاد یزد را به تمام هواداران باتعصب و خونگرم خونه به خونه تقدیم می کنم.

هافبک خونه به خونه در پایان زحمات برادران حسن زاده را ستود و گفت: باور کنید در این شرایط اقتصادی هزینه کردن برای فوتبال واقعا سخت است و باید به برادران حسن زاده دست مریزاد گفت. متاسفانه نتایج تیم در هفته های اخیر نتوانست رضایت این عزیزان را جلب کند و به همین دلیل خجالت می کشم حتی با حاج قاسم حسن زاده تماس تلفنی داشته باشم. همچنین جا دارد از آقا جواد حسن زاده هم که برای کمک به حاج قاسم پای گود آمد و در تمرینات تیم حضور می یابد صمیمانه تشکر کنم و امیدوارم با صعود تیم به لیگ برتر بتوانیم گوشه ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2on9kd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمد غلامی: حق نداریم به غیر از پیروزی مقابل حریفان فکر کنیم
اختصاصی/ مهاجم خونه به خونه مطرح کرد؛