تاریخ انتشار: 1395/11/30 20:46
سرمربی پارس جنوبی جم مطرح کرد؛
کد خبر: 228232

تارتار: برای صعود به لیگ برتر جانانه می‌جنگیم

سرمربی پارس جنوبی جم گفت: شیرینی زحمات ما به عاقبت کار است که به لیگ برتر صعود کنیم چون اگر نشود همه زحمات مان به هدر می رود.
تارتار: برای صعود به لیگ برتر جانانه می‌جنگیم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهدی تارتار، سرمربی تیم پارس جنوبی جم در آستانه بازی تیمش برابر اکسین البرز و اینکه شرایط تیمش را برای این بازی چطور می بیند، اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوب است اما دو، سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به این بازی برسند. ما برای هر بازی برنامه خاصی داریم و قطعا کار آسانی مقابل تیم خوب اکسین البرز نخواهیم داشت. این تیم با آمدن یحیی گل محمدی نتایج خوبی در نیم فصل دوم کسب کرده و بدون شک برای برد مقابل ما قرار خواهند گرفت.

وی افزود: با این همه ما تلاش خودمان را مضاعف کردیم چون به فکر صعود هستیم و در این مسیر جانانه خواهیم جنگید. البته یادآوری این نکته لازم است که بازی با تیم های بالای جدول مثل اکسین راحت تر است چون بسته بازی نکرده و فوتبال بازی می کنند و این موضوع کار را برای تیم پارس جنوبی راحت تر می کند. امیدوارم در این مسابقه هم مثل بازی های قبل که نشان دادیم خوب فوتبال بازی می کنیم شرایط بروفق مراد باشد و این سه امتیاز خارج از خانه را از آن خودمان کنیم.

سرمربی پارس جنوبی جم درخصوص بازی لغو شده این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان به واسطه شرایط بد آب و هوایی جم با تاکید بر اینکه این مساله به ضرر تیمش شد، ادامه داد: این بازی یک مسابقه خانگی برای ما بود که بابت آن 9 روز استراحت داشتیم و برگزاری آن به سود ما می شد. ما قبل این مسابقه یک بازی خارج از خانه مقابل سپیدرود رشت داشتیم و با لغو بازی خانگی مان دوباره خارج از خانه و این بار مقابل اکسین به میدان برویم. شرایط سخت شد و قطعا انجام بازی ما مقابل نفت مسجدسلیمان خیلی می توانست به نفع پارس جنوبی جم شود.

تارتار در پاسخ به این سوال که چقدر بااین شرایط امیدوار به صعود پارس جنوبی جم به لیگ برتر هستید و اینکه در صورت این اتفاق آیا جم شرایط میزبانی مسابقات را در لیگ برتر دارد، اظهار داشت: در ابتدا باید بگویم که در این موقعیت که امیدوارم برای پارس جنوبی ادامه دار باشد کمترین سهم را مهدی تارتار داشته و کار اصلی را مدیریت، کادرفنی، سرپرستی، تیم پزشکی، تدارکات و به خصوص بازیکنان انجام داده اند که جا دارد از آنها تشکر ویژه ای داشته باشم.

وی ادامه داد: تلاش مضاعفی را همه برای رسیدن به این خواسته انجام می دهیم و مطمئنا شیرینی زحمات ما به عاقبت کار است که به لیگ برتر صعود کنیم چون اگر نشود همه زحمات مان به هدر می رود. در مورد صعود و میزبانی جم هم باید بگویم همه چیز در این شهر برای میزبانی مهیاست و یک میزبان خود در لیگ برتر می تواند باشد.

پیشکسوت سابق پرسپولیس درباره وضعیت سرخپوشان با توجه به اینکه گفته می شود برای این رقابت ها نیمکت قوی در اختیار ندارد، گفت: در نیم فصل گفته بودم که پرسپولیس در ادامه از نظر کمیت دچار مشکل می شود و در بعضی پست ها مشکل دارد. دیدید که در نبود کامیابی نیا با استقلال به مشکل خوردیم و حالا امیدوارم شهاب کرمی که بازیکن خوبی است بتواند به تیم کمک کند اما جا افتادن در پرسپولیس قطعا زمانبر است.

وی افزود: با این حال درست است که پرسپولیس در این مقطع از نظر کمیت دچار مشکل است اما آنقدر کیفیت بازیکنان و کادرفنی این تیم بالاست که همه را برای سربلند شدن در آسیا امیدوار می کند. کار سخت است اما اگر مشکلی برای این کیفیت به وجود نیاید پرسپولیس می تواند در آسیا سرافراز باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9v79

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاصله تاریخی پرسپولیس-صبا