تاریخ انتشار: 1395/12/01 20:52
اختصاصی| جوابیه سرمربی زاگرس یاسوج به اظهارات مدیرعامل قشقایی؛
کد خبر: 227982

حمید کرمی: مدیرعامل قشقایی کمتر دروغ بگوید

سرمربی تیم فوتبال زاگرس یاسوج نسبت به اظهارات مدیرعامل تیم فوتبال قشقایی شیراز واکنش نشان داد.
حمید کرمی: مدیرعامل قشقایی کمتر دروغ بگوید

به گزارش فرتاک ورزشی، حمید کرمی سرمربی سرمربی تیم زاگرس یاسوج با بازگو کردن اتفاقات بازی با قشقایی شیراز گفت: مصاحبه ای را از مدیرعامل تیم قشقایی شیراز در سایت شما خواندم و تصمیم گرفتم تا جواب ایشان را بدهم. آقای نجف پور دارید دروغ می‌گویید، بگویید اما یکی دوتا، نه تمامی حرف هایتان دروغ باشد و با افکار عمومی بازی کنید!

وی افزود: روزی که به شیراز آمدیم و وارد ورزشگاه شدیم با سنگ و چماق به رختکن ما حمله کردند و تدارکات ما را با سنگ زدند و ما در رختکن ماندیم و تصمیم داشتیم تا بازی نکنیم که ناظر بازی و حتی مدیرعامل قشقایی به رختکن ما آمدند و ناظر بازی به ناموس خود قسم خورد که اگر سنگی به زمین پرتاب شد، گزارش بنویسد و بازی را نیمه تمام اعلام کند.

وی ادامه داد: این کار مدیرعامل تیم قشقایی برنامه ریزی شده بود تا رعب و وحشت را به بازیکنان ما ورود پیدا کند و ما تصمیم گرفتیم تا برویم و بازی کنیم. هنوز چند دقیقه ای از بازی نگذشته بود که هواداران قشقایی با تیر و کمان، لب دروازه بان ما را با سنگ زدند و از لب‌های دروازه بان به شدت خون جاری شد.

کرمی ادامه داد: ما که به فکر سلامت بازیکن خود بودیم، ناگهان متوجه شدیم کل ورزشگاه با سنگ و چماق و زنجیر به سمت بازیکنان ما هجوم آورده اند و چند نفری که از هوادارانمان به این بازی آمده بودند تا با تا سرحد مرگ زدند و ما نیز سریع به رختکن رفتیم. این کار هواداران قشقایی اگر چند دقیقه بیشتر ادامه پیدا می کرد، فاجعه رخ می داد و بی شک کشته می دادیم و شیرازی ها انگار داعش گرفته بودند!

وی افزود: وقتی که داور به سمت رختکن فرار کرد ما نیز پشت سر داور به سمت رختکن رفتیم و متاسفانه برای این بازی مهم فقط چهار مامور حضور داشتند که آنها نیز جرات نکردند تا تیر هوایی بزنند تا هواداران آرام شوند. مامورین نیز فرار کردند چهار بازیکن اصلی ما توسط هواداران قشقایی به شدت زخمی شدند و جالب تر اینکه ناظر بازی بعد از چند دقیقه به رختکن ما آمد و به ما گفت که بیایید بیرون و بروید بازی کنید.

کرمی ادامه داد: مدیرعامل قشقایی گفته بود که برادر من در تیم است. برادران من حداقل 50 سال از سنشان گذشته است و شما مدرک بیاورید که نامی از کرمی، در بین بازیکنان تیم ما باشد. ایشان گفتند که آقای افشاریان از تیم ما حمایت کرده، درصورتی که هیچ ابلاغیه ای از سوی فدراسیون فوتبال مبنی بر اینکه آقای افشاریان ناظر بازی ما باشند نیست و تمامی حرف های ایشان کذب است.

سرمربی زاگرس یاسوج درخصوص اتفاقات پیش آمده در بازی رفت گفت: بازی رفت ما کاملا سوار بازی بودیم و علی اسدی دروازه بان قشقایی شیراز برای اینکه از فشار تیم ما کم کند، خود را جندین بار به زمین انداخت که هواداران ما به سمت او یک سنگ کوچک و دو-سه تا آب معدنی پرتاب کردند که یکی از آنها به او خورد. رفتار ما کجا، رفتار قشقایی ها کجا!

وی ادامه داد: در بازی برگشت مقابل قشقایی کاپشن من و سرمربی قشقایی آقای خجسته یک رنگ بود و هواداران قشقایی با سنگ به او می زدند و از چندین نقطه سر وی شکسته شد و اگر بازیکنان ما نبودند، وی را به اشتباه می کشتند.

کرمی در پایان افوزد: ما از تیم ها با گل و شیرینی پذیرایی می کنیم و پنج امتیاز بالاتر از قشقایی داشتیم و نیاز نداریم که هوادار ببریم به شیراز تا بازی را با جنجال ببریم. حرف های مدیرعامل قشقایی کاملا کذب است و ایشان کمتر دروغ بگویند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jg79p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مفتخر: دروازه بان نساجی ستاره زمین بود/ پنالتی مشکوک بود