تاریخ انتشار: 1395/12/01 22:17
اختصاصی| مس کرمان صدرنشین نیم فصل دوم لیگ یک؛
کد خبر: 227965

غریبه ای در جمع سه تیم برتر لیگ یک

تیم فوتبال مس کرمان در دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته یک کشور آمار فوق‌العاده‌ای برجای گذاشته است و کسب 5 پیروزی و 2 تساوی از 7 بازی سبب شد که مس رسما ردای مدعیان را بر تن کند.
غریبه ای در جمع سه تیم برتر لیگ یک

به گزارش فرتاک ورزشی، براهیم زاده وشاگردانش که در نیم فصل اول هیچ گونه نشانه ای از یک تیم مدعی را نداشتند ، در مرحله برگشت این بازیها کاری کرده اند کارستان و تا این جای کار از 7 بازی 17 امتیاز کسب کرده اند تا از آن تیم کسل کننده خارج شده و به یک تیم مدعی خود را تبدیل نمایند.

مس کرمان در حالی هفته 25 به مصاف ملوان انزلی خواهد رفت که پشت سر قوهای انزلی در رده سوم جدول ایستاده است و در صورتی که بتواند پیروز این میدان سخت باشد دیگر نمی توان به سادگی از کنار مس و شاگردان ابراهیم زاده عبور کرد و باید این تیم را یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ یک نامید.

مس در حال حاضر از 24 بازی انجام گرفته دارای 40 امتیاز بوده و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به سپیدرود رشت در جایگاه سوم قرار دارد و این در حالی است که رقابت در صدر جدول به روزهای حساس خود نزدیک شده و مدعیان از این پس بیشتر از گذشته تحت فشار بوده و باید با کم ترین امتیاز از دست رفته خود را مهیای رقابتی سخت برای سبقت گرفتن از دیگر رقبا را اشته باشند و در این میان دیدار با شاگردان مایلی کهن شاید نقطه آغازی باشد برای باور کردن شاگردان منصور ابراهیم زاده که در دور برگشت بدنبال کسب حداکثر امتیازات هستند.

تیم مس کرمان در بازی‌های خارج از خانه با ثبت تنها یک شکست بهترین آمار را در کنار تیم پارس جم دارد. همچنین مسی‌ها با 9 تساوی بیرون از خانه در این زمینه نیز صدرنشین هستند..

اما در بازی‌های داخل خانه مس با کسب هفت پیروزی پس از ملوان و سپیدرود که هشت برد را کسب کرده‌اند در رده‌ی دوم قرار دارد و با ثبت تنها یک شکست داخل خانه کمترین باخت خانگی را بعد از دو تیم ملوان و سپیدرود دارد..

البته مس در دور برگشت با دریافت تنها یک گل خورده بهترین خط دفاع دور برگشت را در کنار تیم پارس جم دارد و با 9 گل زده نیز بعد از تیم مس رفسنجان که در دور برگشت 10 گل به ثمر رسانده دومین خط برتر حمله را در اختیار دارد.

همه‌ی این آمارهای خوب نشان می‌دهد که مس در نیم فصل دوم بازی‌ها یک تیم کاملا مقتدر و جنگنده بوده است که باید این روند را 10 هفته‌ی باقی مانده از بازی‌های لیگ یک با دقت تمام ادامه دهد.

به هر حال هر بازی که به پایان رقابت های لیگ یک نزدیک می شویم، شاهد حساسیت بیشتر این مسابقات خواهیم بود و بدون شک تیمی ببرنده این میدان سخت خواهد بود که تا روز آخر این بازی ها دارای برنامه بوده و به هیچ وجه قصد عقب نشینی نداشته باشد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qrgyn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عقب گرد ایرانجوان در نیم فصل دوم