تاریخ انتشار: 1395/12/02 23:07
اختصاصی| گزارش بازی؛
کد خبر: 227742

پیروزی نساجی مقابل مس رفسنجان؛ غرش ببرها با دبل عباس زاده

با گل های محمد عباس زاده ، نساجی در یک بازی خانگی موفق شد مس رفسنجان را از پیش رو بردارد .
پیروزی نساجی مقابل مس رفسنجان؛ غرش ببرها با دبل عباس زاده

به گزارش فرتاک ورزشی، نساجی مازندران پس از شکست مقابل خیبر در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ آزادگان مقابل مس رفسنجان قرار گرفت و با انجام یک بازی حساب شده و درخشش ستاره پرفروغ این فصل خود، محمد عباس زاده با دو گل از سد مسی ها گذشت.

نساجی مازندران 2 – مس رفسنجان صفر

گل: محمد عباس زاده 5 (P)، 90

تماشاگر: حدود 8000 نفر

ترکیب نساجی مازندران:

محمدعلی نعمتی، مرتضی غلامعلی تبار، میلاد احمدی، علی جراح کار، حمید طاهری فرد، میثم کریمی، سهیل رحمانی(اسماعیل صمدی)، محمد قاسمی نژاد، محمد نادری(ابوالفضل رزاقپور)، محمد عباس زاده و مقداد قباخلو(حسن نجفی

ترکیب مس رفسنجان مقابل نساجی؛

محمدعلی رمضانیان، حمید نعمتی، محسن ورزکار، مهیار نوری، علیرضامحمودی، میثم خداشناس، امیر خدامرادی، محمدحسین کریم زاده، امیرحسین موسی زاده، احسان پیرهادی و آرمان رمضانی

شرح بازی:

نساجی با حمایت هوادارانش بازی را آغاز کرد و درهمان دقایق نخست با توقف محمد نادری در محوطه جریمه مسی ها، محمد عباس زاده اولین گل این دیدار را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. پس از گل، دو تیم حملاتی را روی دروازه یکدیگر پدید آوردند که با هوشیاری مدافعان این فرصت ها به بار ننشست و در نهایت نیمه نخست با نتیجه  یک بر صفر به پایان رسید. 

با آغاز نیمه دوم رفسنجانی ها بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند ولی هافبک و مدافعین نساجی اجازه موقعیت سازی را به آنها نمی دادند و از آن طرف شاگردان مسگر ساروی با دفاع چشم به ضد حملات داشتند و با این تاکتیک چند بار در موقعیت گلزنی قرار گرفتند که این فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت تا اینکه بالاخره محمد عباس زاده با فرار از عمق دفاع مس، پا به توپ وارد محوطه جریمه شد و با یک ضربه زیبا گل دوم خودش و نساجی را وارد دروازه مس رفسنجان کرد.

حواشی بازی:

-میثم خداشناس، کاپیتان سال های گذشته نساجی و حمید نعمتی، مدافع نیم فصل نخست نساجی در ابتدای بازی با دوستان خود درتیم مقابل به خوش و بش پرداختند.

-هواداران نساجی بارها کادرفنی و بازیکنان این تیم  را مورد تشویق قرار دادند.

-نساجی در این دیدار با چهار تغییر نسبت به بازی مقابل خیبر به میدان رفت. 

-محمد علی نعمتی، دروازه بان نساجی که آخرین بار در هفته پنجم برای این تیم به میدان رفته بود با اعتماد دوباره کادرفنی در مقابل مس در درون دروازه قرار گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rrjpz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از حضور دیپورتی ها تا حضور امین منوچهری در تمرین
گزارش تمرین امروز نساجی؛