تاریخ انتشار: 1395/12/04 14:48
سرمربی بادران تهران مطرح کرد؛
کد خبر: 227451

ربیعی: یک امتیاز از برنامه مدنظرمان کمتر گرفته‌ایم

سرمربی تیم فوتبال بادران گفت که از برنامه مدنظر او برای این تیم در نیم‌فصل دوم، تنها یک امتیاز کمتر گرفته‌اند.
ربیعی: یک امتیاز از برنامه مدنظرمان کمتر گرفته‌ایم

به گزارش فرتاک ورزشی، محمد ربیعی درخصوص پیروزی تیمش در خانه نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: پس از سه دیدار که با بدشانسی نتوانستیم پیروز شویم، مقابل نفت مسجدسلیمان که شرایط سختی در اواخر جدول دارد، توانستیم با رشادت بازیکنان برنده از زمین خارج شویم.

وی با بیان اینکه بادران در جدول نیم‌فصل دوم در رده دوم قرار دارد، گفت: طبق برنامه‌ای که پیش از شروع نیم‌فصل داشتم،‌ باید در هشت مسابقه، 16 امتیاز کسب می‌کردیم که 15 امتیاز آن را گرفته‌ایم. یعنی تنها یک امتیاز از برنامه‌ای که داشتیم، کمتر کسب کردیم. با اینکه در چند بازی اخیر چهار پنج بازیکن خود را به همراه نداشتیم.

سرمربی بادران در مورد شرایط جدول و اینکه آیا این تیم می‌تواند به لیگ برتر صعود کند، تصریح کرد: شرایط جدول به گونه‌ای است که اختلاف امتیازی زیادی با تیم‌های بالای جدولی نداریم. همه مجموعه باشگاه هم‌قسم شده‌ایم که با تمرکز بالا و پشتکار شبانه‌روزی بازیکنان تا روز آخر، به جمع مدعیان لیگ دسته اول برسیم. تا اینجای کار خوب پیش آمده‌ایم و به مرور زمان، بهتر نیز خواهیم شد.

ربیعی در پاسخ به این پرسش که «با توجه به فاصله سه امتیازی سپیدرود با تیم‌های دوم و سوم جدول، آیا تا پیش از هفته آخر، صعود تیمی به لیگ برتر مسجل خواهد شد یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم چنین اتفاقی رخ دهد. سپیدرود در نیم‌فصل نخست امتیازات را به خوبی جمع کرد، اما در 9 مسابقه اخیر، 12 امتیاز به دست آورده است. هنوز 9 بازی یعنی 27 امتیاز تا انتهای فصل پیش رو داریم که باید تلاش کنیم حداکثر امتیازات را به دست بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48d7yl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارشی از تیم های دسته اولی؛ حرکت عجیب سه تیم به سمت سقوط و جهش مس