تاریخ انتشار: 1395/12/04 15:42
سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛
کد خبر: 227438

حقدوست: در شرایط نابرابر به مصاف حریفان می‌رویم

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد گفت: در شرایط نابرابر به مصاف حریفان می‌رویم.
حقدوست: در شرایط نابرابر به مصاف حریفان می‌رویم

به گزارش فرتاک ورزشی، داوود حق‌دوست با بیان اینکه برتری خیبر برابر ایران جوان بوشهر برای ما 10 امتیاز ارزش دارد، افزود: شرایط ما در جدول به گونه‌ای بود که باید این بازی را می‌بردیم و با عملکرد خیلی خوب بچه‌ها به این مهم دست یافتیم.

وی با بیان اینکه در شرایط نابرابر به مصاف حریفان می‌رویم، تصریح کرد: ساعت یک بامداد یکشنبه با اتوبوس به سمت بوشهر حرکت کردیم و حدود ساعت 14 همان روز به مقصد رسیدیم و 24 ساعت بعد بازی کردیم و این در حالیست که باید زودتر به بوشهر می‌رفتیم اما شرایط به‌ گونه‌ای نبود که زودتر برویم.

حق‌دوست اضافه کرد: بازیکن‌های خیبر باغیرت هستند و با دست خالی یقه خیلی از تیم‌ها را گرفته‌اند و بدون شک اگر مشکل مالی رفع شود، تیم بهتر نتیجه خواهد گرفت. همچنین در چند بازی بدشانس بودیم و اگر موقعیت‌ها تبدیل به گل می‌شد، الان اینجای جدول نبودیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد درباره اینکه قرار بوده «اگر مشکل مالی رفع نشود به درب خانه‌های مسئولان برود» آیا این کار را انجام داده؟ گفت: پیگیر مطالبات اعضای تیم هستم و استاندار لرستان قول داده در چند روز آینده مشکلات را حل کند.

وی مدعی شد: خیبر اگر مشکل مالی نداشته باشد، فصل بعد می‌تواند جزو مدعیان صعود باشد و توقع بنده از این تیم خیلی بیشتر از این‌هاست.

خیبر با 26 امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد و همچنان خطر سقوط را احساس می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzkjg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ابراهیم مرادی: شرافت‌مندانه بازی خواهیم کرد/ سرنوشت سه تیم دست ماست
اختصاصی| سرمربی شهیدکریمی جویبار مطرح کرد؛