تاریخ انتشار: 1395/12/05 16:10
اختصاصی| تفاوت دو شهر فوتبال خیز؛
کد خبر: 227228

چرا تبریز سه تیم لیگ برتری دارد اما اردبیلی‌ها در حسرت داشتن یک تیم دسته دومی هستند

چند روز گذشته اعلام شد یک سرمایه گذار بزرگ که به بزرگترین تاجر فرش ایران هم معروف است واهل شهرهای مجاور تبریز است در خواست خرید امتیاز تیم تراکتور سازی با پیشنهاد نجومی و وسوسه انگیز شده است.
چرا تبریز سه تیم لیگ برتری دارد اما اردبیلی‌ها در حسرت داشتن یک تیم دسته دومی هستند

به گزارش فرتاک ورزشی، وی اعلام کرد حاضر است برای خرید این امتیاز نزدیک به ۲۰۰میلیارد تومان پرداخت کند وتمام بدهی های این باشگاه را نیز متقبل شود،خیلی از هواداران این تیم شاید فکر کردند امتیاز تراکتوربه ایشان واگذار شود ورسما تراکتورسازی وارد بخش خصوصی شود.

اما سپاه، مدیران تراکتورسازی و مسئولان شهر تبریز با این واگذاری موافقت نکردند و این تیم علارغم یک مشتری پر وپاقرص امتیاز تیم همچنان برای تراکتور باقی ماند.

سهامداران تراکتور در جواب اینکه چرا با وجود پیشنهاد نجومی این انتقال صورت نگرفت،گفتند ما از اینده این سرمایه دارخبر نداریم واینکه اگر این سرمایه دار دراینده به مشکل اقتصادی بر بخورد چه سرنوشتی دچار تیم تراکتور می شود،بعد از بررسی ها انجام یافته وبا توجه به اینکه تضمینی برای آینده موفق وجود ندارد قید این واگذاری را زدیم واگر قرار باشد امتیاز تیم به بخش خصوصی منتقل شود سعی میکنیم به فردی واگذار کنیم که خیالمان همه جوره از او راحت باشد ودراینده با مشکل مالی مواجه نشود.

خلاصه وبدین ترتیب این واگذاری علارغم ارائه پیشنهاد ۲۰۰میلیارد تومانی ازسوی خریدار کنسل شد.

حال علاقمندان فوتبال به اردبیل بهتر است کمی به نحوه واگذاری تیم شهرداری اردبیل درابتدای این فصل توجه کنند وبه عمق فاجعه پی ببرند،درست است برند تراکتور لیگ برتری با شهرداری اردبیل خیلی تفاوت میکند اما هرجای دنیا وهرسطحی که باشد واگذاری به بخش خصوصی تعریف خاص خود را دارد.

شهرداری اردبیل دراقدام عجیب امسال امتیاز تیم را به مجید حیدری واگذار کرد،رایگان وتقریبا بدون ضمانت اما ایا کسی می تواند حداقل ما را قانع کند مجید حیدری که بود ،از کجا امد واصلا برای چه امد؟ وبا چه پشتوانه ی در ابتدای فصل امتیاز تنها تیم استان دودستی به او واگذار شد؟،ایا انهایی که برای واگذاری تیم له له میزدند ابتدا از اوپرینت بانکی نخواستن،؟

جالب است در ابتدای فصل وقتی سوال شد برچه اساس امتیاز تیم را به او دادید چه کسی اهلیت او را تایید کرده است،از اداره کل جواب امد ما بررسی کردیم،گفتیم چطور بررسی کردید،؟

گفتند تلفن کردیم وگفتن ادم بدی نیست،تو تهران پایه ها کار میکند اما جالب است دوماه بعد ما کمی تحقیق کردیم گفتند این اقا زمانی لیدر استقلال تهران بوده،با خود گفتیم یعنی تنها تیم استان نماد فوتبال اردبیل را دادند به لیدر استقلال؟،انجا بود که فاتحه فوتبال استان را خاندیم.

 کار که از کار گذشته بود وحیدری خودرا همه کاره فوتبال استان میدانست  گفتیم چه تضمینی است که  حیدری در میانه راه وبا انباشت بدهی های سرسام اور فرار رابرقرار ترجیح ندهد،گفتند خیالتان راحت ،ضمانت بانکی داریم،بعد گفتند سفته داریم،اما او درست براساس پیش بینی ها رفت که رفت، اما هیچ کس نتوانست حتی نام ضمانت بانکی یاسفته رابیاورد.

،اوکه ۵ماه باحضور دراردبیل برای خود نامی درفوتبال باز کرده بود وخود را مالک تیم مینامید بعد از اینکه به بن بست رسید ونتوانست به قولی مخ شورای شهر را به منظور دریافت ۵۰۰میلیون بی زبان بزند گفت تیم اصلا به نام من نیست،خودتان هرکاری میکنید بکنید .

انها هم اتفاقا هرکاری از دستشان برمیامد کردند،تیم را نابود  و خیالشان را از فوتبال وتیم داری راحت راحت کردند،گفتند نهایت یک ماه جو برعلیه ماست وهمه چیز فراموش خواهد شد. بله این می شود که تبریز سه تیم لیگ برتری دارد واردبیل درحسرت یک تیم لیگ دوی میماند

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39e8mq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 کار برانکو حرفه ای بود و همگرا با هیات مدیره پرسپولیس

حکایت عجیب تیم‌های شهرداری اردبیل و سپیدرود رشت
اختصاصی| از عرش تا فرش از فرش تا عرش؛