تاریخ انتشار: 1395/12/06 15:28
اختصاصی/ فکری، رمضانی، تاییدی و نعمتی می مانند نساجی سوم می شد
کد خبر: 227062

جداشده های تاثیرگذار در نساجی

تیم فوتبال نساجی قائمشهر در نیم فصل اول با هدایت محمود فکری و حضور چند بازیکن در خط جلو با وجود شرایط بد مالی، کارنامه خوبی از خود بجای گذاشت و همان نتایج امروز کمک حال این تیم شد و نام نساجی را در جمع مدعیان قرار داد.
جداشده های تاثیرگذار در نساجی

نام 4عنصر موثر نساجی در این روزها خالی است اگرچه نساجی بازیکنان و عناصر موثر بسیار دارد اما نباید روزهای بد این تیم را فراموش کرد و این 4 نفر در روزهای سخت به داد این تیم رسیدند. 4 شخصیتی که اگر امروز در کنار تیم بودند مطمئنا نساجی در جمع 3 تیم بالای جدول قرار می گرفت.

 

روزهای ابتدای فصل 96ـ95 لیگ آزادگان را ورق می زنیم تا به اسامی که نساجی را احیا کردند برسیم.

 

FUmdbbCOQHPf

محمود فکری

سرمربی ای که روزگار سختی را در کنار این تیم تجربه کرد و با خون دل خوردن هفته به هفته با شکم های گرسنه و جیب های خالی بازیکنانش سر می کرد. در نهایت با جمع آوری امتیازات خوب به همشهری های خودش ثابت کرد که چشمش به دست مسئولین نساجی بوده بلکه به همت بازیکنان و حمایت هواداران این تیم قدم به قائمشهر گذاشته است. او پس از نامهربانی های مسئولین به بازیکنان و تیم تصمیم به ترک این تیم گرفت و به آنی در هفته های بعدی به جمع مسجدسلیمانی ها پیوست و باوجود بضاعت کم این تیم توانست نتایج خوبی در طی 2، 3 هفته حضور خود بگیرد.

 

bazikonha_5_

مجتبی رمضانی

زوج محمد عباس زاده در روزهای تلخ نساجی که نامش همراه با عباس زاده روی سکوها به گوش می رسید و طنین انداز ورزشگاه وطنی شده بود. او که با وجود مشکلات بسیار باز هم تمایل به ماندن نشان داد با درخواست بابلی ها مبنی بر جذبش و به منظور ارائه بازی خوب به جمع خونه به خونه ای ها پیوست تا شانس خود را در آنجا امتحان کند. اما متاسفانه در همان ابتدای کار با حرف و حدیث هایی درباره عدم بازی او به دلیل بازی کردن در دو تیم کمی بابلی ها را با تردید مواجه کرد گرچه آنها باز هم به جذب او مصر بودند اما خب فوتبال است و هزاران اتفاقات که نمی توان پیش بینی کرد. جالب آنکه بازیکن تاثیرگذار نیم فصل اول که هیچگونه بی اخلاقی ای از او در نیم فصل اول ندیده بودیم ناگهان از سوی کمیته انضباطی با محرومیت مواجه شد و بار دیگر مسئولین و کادرفنی با شک تردید به این بازیکن مستعد نگاه کردند در حالی که انرژی نهفته او را می توان از زوجش در نساجی سوال کرد؛ مطمئنا هر بازیکنی با دیدگاه مثبت سرمربی و نظر داشتن رویش به تیمی می پیوندد ولی سوال اینجاست که آیا نادر دست نشان روی بازیکنی که توپ های ارسالی خوبی برای عباس زاده فراهم آورد تا او امروز آقای گل لیگ آزادگان باشد نظر ندارد؟ یا اینکه اتفاقات رخ داده برای رمضانی روی این سرمربی تاثیر گذاشته و او تصمیم به استفاده اش در میدان را ندارد؟ شاید هم خونه به خونه پس از جذب او دچار تردید شده و نتوانسته به اشتباهات اعتراف کند. اما این مطلب را که عملکرد رمضانی چطور بوده را باید از کادرفنی نیم فصل اول و اعتماد آقای فکری به او پرسید و دیگر آنکه اگر رمضانی افت داشت چطور او هم اکنون در لیست بسیاری از مدیربرنامه های فوتبال قرار دارد؟

 

photo_2017-02-24_14-26-58

احسان تاییدی

مهاجمی که با شعارهای هواداران تصمیم به جدایی گرفت اما عملکرد خوبی در این تیم داشت. او که در نبودعباس زاده سعی در نمایش زیبا داشت در چشم هواداران نساجی نتوانست جانشین مهاجم خوش نقش تیمش شود. از همین رو کاسه صبرش لبریز شد و هفته های پایانی به خانه رفت تا از تیم های دیگر پیشنهادی به دستش بیاید و فوتبال تکنیکی اش را به نمایش بگذارد تا به همگان علی الخصوص هواداران نساجی ثابت کند که فوتبال حاذقی است. او اکنون در جمع پارس جمعی ها قرار گرفته تیمی که با هدایت مهدی تارتار در روزهای اخیر یکی از مدعیان کسب سهمیه لیگ برتری است، پس عملکرد او هم خوب بوده که تیمی چون پارس درخواست جذب او را داشته است. اگرچه او در روزهای اخیر به دلیل مصدومیت در تمرینات روی نیمکت این تیم می نشیند اما با این اوصاف کادرفنی پارس از جذب این بازیکن ابراز رضایت کرده است.

 

139402091018215075199434

حمید نعمتی

بازیکنی که به درخواست محمود فکری به این تیم آمد و با رفتن او از جمع قائمشهری ها جدا شد. حمید نعمتی هم یکی از موثرین نتیجه گیری های مثبت نساجی است، او سال گذشته در جمع رفسنجانی ها قرار داشت و درآنجا جزء بهترین های این تیم بود به نحوی که بعداز کنار کشیدن از جمع قائمشهری ها اولین تیمی که درخواست جذب او را داشت همین رفسنجان بود علاوه برآنکه تیمی چون پارس جم هم در تلاش جذب او برآمد که او با شناختی که از مس داشت ترجیح داد به خانه سابقش بازگردد. او از زمان بازگشت تاکنون در کسب نتیجه گیری تیمش موثر واقع شده و مسی ها از بازگشت او احساس رضایت می کنند.

 

نویسنده: سمیه میرمحمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nzkqv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نجات فکری از شکست اول در رفسنجان