تاریخ انتشار: 1395/12/06 15:55
کیانوش میرزایی وعلی فرهنگ؛
کد خبر: 227058

اختصاصی/ بازگشت پارسی های سابق به جم

مس کرمان که این روزها در اوج بسر می برد و به یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر تبدیل شده است باید در این هفته به مصاف پارس جنوبی جم برود.
اختصاصی/ بازگشت پارسی های سابق به جم

دیدار تیم های مس کرمان و پارس جنوبی جم که هر دو تیم از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می شود را باید مهم ترین دیدار این هفته لیگ دسته اول دانست که پیروز میدان می تواند امیدواری بیشتری برای حضور در جمع مدعیان و صعود به لیگ برتر داشته و به رقابت با دیگر تیم های مدعی ادامه دهد.

این دیدار روز دوشنبه و به میزبانی پارس جنوبی برگزار خواهد شد تا زمینه حضور شاگردان منصورابراهیم زاده در این دیدار سخت فراهم شود.

 

photo_2017-02-24_14-21-57

یکی از مهم ترین اتفاقات این بازی، حضور 2 بازیکن سابق پارس جنوبی می باشد که هم اکنون در مس کرمان بازی می کنند و باید در برابر تیم سابق خود به میدان بروند.

کیانوش میرزایی وعلی فرهنگ دومهره کلیدی فصل قبل پارس جنوبی که یکی ازارکان اصلی صعوداین تیم به لیگ دسته اول بودند. حالا بایداین هفته باپیراهن مس کرمان به مصاف تیمی بروند که خودشان آن رابه لیگ دسته اول آورده اند ومطمئنا انگیزه بسیار بالایی خواهند داشت.این دوبازیکن که این روزها درترکیب مس خوش می درخشند قطعا دربرابرتیم سابق خود ازمهره های قابل اتکا منصور ابراهیم زاده خواهند بود.

 

photo_2017-02-24_14-22-01


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jglxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمز موفقیت مس کرمان در ساق های میرزایی!

ابراهیم‌زاده: بردهایمان را با تساوی معاوضه کردیم
اگر از 10 تساوی 5 برد می‌گرفتیم دوم بودیم