تاریخ انتشار: 1395/12/09 00:52
اختصاصی| پارس جنوبی - مس کرمان؛
کد خبر: 226495

اوج حساسیت در جم/ مس کرمان و پارس جنوبی جدالی برای بودن و نبودن

هفته بیست و ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور روز دوشنبه نهم اسفندماه در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد تا پرونده این هفته از مسبقات هم بسته شود که در این میان مهم ترین دیدار این هفته را تیم های مس کرمان و پارس جنوبی انجام خواهند داد.
اوج حساسیت در جم/ مس کرمان و پارس جنوبی جدالی برای بودن و نبودن

به گزارش فرتاک ورزشی، هر هفته که می گذرد وبه هفته های پایانی لیگ دسته اول نزدیک می شویم، حساسیت این بازی ها بیشتر از گذشته می شود تا تیم ها در اوج هیجان به رقابت خود بپردازند و این یعنی این که فرصت ها برای تیم های مدعی صعود و سقوط به سرعت در حال سپری شدن است.

در مهم ترین بازی از هفته بیست و ششم، باید به دیدار مس کرمان و پارس جنوبی جم اشاره نمود، مسابقه ای که اوج هیجان  را در لیگ یک بدنبال خواهد داشت و دو تیم مدعی صعود به لیگ برتر در حساس ترین بازی هفته به مصاف هم می روند تا تکلیف خود را به عنوان مدعی مشخص نمایند.

شاگردان منصور ابراهیم زاده از بیست و پنج بازی گذشته خود دارای 41 امتیاز و در رده چهارم جدول قرار دارند و باید به مصاف شاگردان مهدی تارتار بروند که آنها هم با همین تعداد بازی و امتیاز و تنها به دلیل تفاضل گل کم تر در رده پنجم جدول ایستاده اند و این یعنی این که برنده این دیدار می تواند شرایط خود را در جدول رده بندی بهتر نموده و هم چنان امیدوار به صعود باشد.

البته ناگفته پیداست که تا پایان لیگ دسته اول 9 هفته باقی مانده است و هر تیم در نهایت می تواند 27 امتیاز کسب نماید که این مقدارامتیاز می تواند سرنوشت لیگ را برای هر تیمی تغییر دهد ولی آیا یک تیم می تواند به این حد از امتیاز تا پایان لیگ دست یابد؟

برای همین مدعیان صعود به لیگ برتر که در حال حاضر9 تیم بصورت جدی و 11 تیم غیر جدی به صعود  امیدوار بوده و رقابت های خود را ادامه می دهند و می توان گفت که هر بازی برای آنها حکم فینال را خواهد داشت، به خصوص دیدارهای رودر رو که می تواند 6 امتیاز برای برنده در بر داشته باشد و ضمن متوقف نمودن رقیب در کسب امتیاز، خود نیز به 3 امتیاز با ارزش دست یابد و شرایط خود را در جدول بهبود بخشد.

 دیدار حساس بین پارس جم جنوبی و مس کرمان که در جم برگزار می شود، می تواند نقش مهمی در آینده لیگ دسته اول برعهده داشته باشد. 

ابراهیم زاده با کوله باری از تجربه و تیمی متحول شده در نیم فصل دوم به مصاف مهدی تارتار و شاگردانش می رود که آنها هم از ابتدای لیگ تا کنون جز مدعیان بوده اند و نمی خواهند در یک چهارم باقی مانده از بازی های لیگ از قافله رقابت برای صعود بازبمانند و باید دید و منتظر ماند که برنده این جدال سخت و نفس گیر کدام یک از این تیم های مدعی خواهد بود.

نویسنده: "نادر دارستانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zr5xj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 19 نفره پارس جنوبی مقابل مس کرمان+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران تارتار به حط شدند؛

لیست 20 نفره مس کرمان مقابل پارس جنوبی+ترکیب احتمالی
اختصاصی| یاران ابراهیم‌زاده به خط شدند؛