تاریخ انتشار: 1395/12/18 17:23
اختصاصی| اتفاقات بازی نساجی و ملوان تمامی ندارد؛
کد خبر: 224403

سنگی که بر سر صادقی زده شد؛ مسئول این اتفاق کیست؟!

در رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ یک، تیم فوتبال نساجی مازندران در خانه دست به کار بزرگی زد و موفق شد تیم ملوان که از مدعیان اصلی صعود به حساب می اید را دو بر یک در خانه شکست دهد.
سنگی که بر سر صادقی زده شد؛ مسئول این اتفاق کیست؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، جدا از بحث فنی که از کیفیتی خوبی برخوردار بود، در حواشی روی سکو ها کمی تشنج آور بود چرا که در صحنه ای هواداران نساجی سنگی را که معلوم نبود از کجا به داخل استادیوم آورده بودند را به سر ایمان صادقی دروازه بان تیم ملوان پرتاب کردند، که از خوش شانسی وی جراحات زیادی به دنبال نداشت و با درمان سرپایی حل شد. البته این نکته را باید یادآور شویم که در پیش از شروع مسابقه جو خوبی را از سوی هواداران دو تیم شاهد بودیم، اما به یکباره آن سنگ امد و صادقی را مجروح کرد.

سوالی که پیش می آید این می باشد که هواداران تیم نساجی بهتر نیست صحه صبر خود را کمی بیشتر کنند چرا که آن ها در ماراتن حساسی برای صعود به لیگ برتر قرار دارد، چه بسا که کمیته انضباطی به خاطر این حرکت هواداران نساجی ان ها را همانند گذشته از حضور در ورزشگاه محروم کند. بهتر نیست که مسئولان این تیم پر  هوادار حواشی ایجاد شده را بر روی سکو ها کنترل کنند تا از وقوع مسائل این چنینی جلوگیری شود؟!

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48djvl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش محمودزاده به اتفاقات بازی نساجی و ملوان
حرکت مدیرعامل نساجی کار دستش داد؛

پشت پرده عدم پخش زنده بازی نساجی-ملوان
اختصاصی| عباس زاده مشکل اصلی صداوسیما؛