تاریخ انتشار: 1395/12/18 22:28
اختصاصی| معماری خوب مهدی تارتار در ساختار دفاعی؛
کد خبر: 224329

پارس جم هر دویست و دوازده دقیقه یک گل خورده

پارس جنوبی جم پس از آنکه با مهدی پاشازاده از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور به لیگ یک صعود کرد، مهدی تارتار را به عنوان سرمربی تیم خود برگزید.
 پارس جم هر دویست و دوازده دقیقه یک گل خورده

به گزارش فرتاک ورزشی، تارتار از همان روزهای نخستی که در تمرینات پارس جم حاضر شد سبک جدیدی از تمرینات را در فاز دفاعی این تیم به مرحله اجرا درآورد.

وی که الحق و الانصاف تا اینجای کار به خوبی پیش رفته است، توانایی این را دارد که پارس جم را به لیگ برتر کشور برساند.

وی از محمود خمیسی، مجتبی لطفی مدافع کهنه کار فوتبال کشور در قلب دفاع استفاده می کند و در کناره ها نیز از فرشاد محمدی و میثم تیموری که همین چندی پیش از پرسپولیس تهران پیشنهاد داشت بهره می برد.

تارتار که تا اینجای کار به خوبی به شاگردانش القا کرد اول گل را دریافت نکنند و سپس برای گلزنی تلاش کنند، اگر نگاهی آمار گونه به عملکرد پارسی های جم داشته باشیم متوجه می شویم که آن ها هر دویست و دوازده دقیقه یک گل خورده را در کارنامه خود می بینند که این برای تیمی که مدعی صعود به لیگ برتر می باشد بسیار آرمانی می باشد.

حال باید ببینیم مهدی تارتار و شاگردانش در بازی‌های آینده در ساختار دفاعی همانند گذشته  موفق عمل می‌کند؟ البته وی می داند که برای صعود به لیگ برتر گل نخوردن لازمه موفقیت نیست و باید راه گلرنی را نیز همانند دفاع کردن به خوبی به شاگردانش بیاموزد.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5v9y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست 19 نفره پارس جنوبی مقابل راه آهن اعلام شد
اختصاصی| یاران تارتار به خط شدند؛