تاریخ انتشار: 1395/12/22 12:46
اختصاصی| بازیکن شهرداری ماهشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 223573

حامد سلیمانی: آقای اشجاری عذر می خواهم که از ٢٢ بازی برایتان ١٥ پنالتی گرفتند!

حامد سلیمانی بازیکن تیم شهرداری ماهشهر و بازیکن سالهای دور شاهین بوشهر، مس کرمان، سایپا البرز، ایرانجوان و گیتی پسند در مورد بازی آتی تیم اش گفت: با توجه به روند تیم اجازه نمیدهیم هیچ تیمی به راحتی از تیم ما امتیاز بگیرد. با انگیزه فراوان و داشتن بازیکنان لیگ یکی خوب نظیر حکیم حزواوی پور و محمد پهلوان و مقداد مالکی و سجاد قنواتی و مصطفی نوربخش و حمایت هواداران متعصب گزینه اول برای صعود هستیم.
حامد سلیمانی: آقای اشجاری عذر می خواهم که از ٢٢ بازی برایتان ١٥ پنالتی گرفتند!

به گزارش فرتاک ورزشی، وی ادامه داد: در دو بازی بیرون و داخل خانه برای پیروزی به میدان میرویم و به هیچ تیمی باج نمیدهیم. تیم ما برای لیگ یک بسته شده و انشالله با درایت کادرفنی و بازیکنان و مسئولین لیگ لیکی هستیم.

وی درخصوص بازی هفته آینده این تیم گفت: در مورد بازی بعدی باید بگویم که مرحله دوم مثل لیگ یک است. من اولین سال است که در لیگ دو بازی میکنم ولی مرحله دو برابری میکند با لیگ یک. بازی با فومن برای ما مثل تمامی بازی های در ماهشهر مهم است و فقط برد میخواهیم.

وی درخصوص حواشی به وجود آمده بین حسن اشجاری و مجید باقری نیا گفت: آقای اشجاری در فوتبال ما خاک ها خورد ولی بهتر است طوری نظر بدهد که خودش هم دیده باشد چون فومن در ماهشهر که خودشان حضور نداشتند به غیر از ٥ گل باید ٢/٣ تا گل دیگر نیز میخورد. در فومن هم غیر از بحث داوری پنالتی گرفتن در فومن که بسیاری از تیم ها اعتراض دارن بحث دیگری نیست. امیدوارم نظارت بر مرحله دوم لیگ لیگ بیشتر باشد تا شاهد فوتبال پاکی باشیم.

وی ادادمه داد: آقای اشجاری بهتر است بیشتر تمرکز خود را روی بازی بگذارد تا مسائل حاشیهای رخ ندهد چون خوزستان و ماهشهر مهد فوتبال ایران هست و آقای باقری نیا پدر فوتبال خوزستان هستند. امیدوارم همت مسئولین و هواداران در این بازی گامی بلند برای صعود باشند.

وی افزود: من فکر کنم فوتبال قبل از بُعد ورزشی، بُعد فرهنگی دارد. آقای حسن اشجاری، باقری نیا پدر فوتبال خوزستان است. اگر شما در کودکی یاد نگرفتید که با پدرتان چگونه رفتار کنید، چون مطمئن هستم در دوران کودکی اسم آقای باقری نیا را در ویکی پدیا و عکس هایش را در آدامس آیدین میدیدید. امیدوارم تماسی با کسانی که شما را به فوتبال معرفی کردند بزنید و تجدید خاطر شود که خاک خورده‌هایی مثل بهمن صالح نیا، ایراندوست، قدیربحری و ... تجدید خاطر کنند و به یاد بیارند که باقری نیا کیست و کجا بوده است.

سلیمانی در پایان اظهار داشت: از فدارسیون فوتبال هم عذرخواهی میکنم که آقای اشجاری گلایه مند هستند که از ٢٢ بازی ١٥ پنالتی گرفتند برایشان.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ao6z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن اشجاری: آقای باقری نیا می خواهید بگویم در اهواز چه اتفاقاتی افتاد!/ حق ندارید در مورد فومن صحبت کنید
اختصاصی| صحبت های بی پرده کاپیتان شهرداری فومن علیه مجید باقری نیا؛