تاریخ انتشار: 1395/12/23 23:21
سرمربی خونه به خونه مطرح کرد؛
کد خبر: 223171

دست‌نشان: هر اتفاقی افتاد، بین هواداران نساجی و نیروی انتظامی بود

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه گفت: عواملی در دیدار خونه‌به‌خونه و نساجی بودند که باعث شدند درگیری بین هواداران و نیروی انتظامی به وجود بیاید.
دست‌نشان: هر اتفاقی افتاد، بین هواداران نساجی و نیروی انتظامی بود

به گزارش فرتاک ورزشی، نادر دست‌نشان در خصوص حواشی دیدار دو تیم خونه‌به‌خونه بابل- نساجی قائمشهر اظهار داشت: تیم ما در رختکن بود و نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاد. دو تیم در نیمه اول فوتبال خوبی بازی انجام دادند. بچه‌های ما خیلی عالی بازی کردند و خیلی بالاتر از حریف بودیم. هیچ کدام از دو تیم درون زمین به دنبال حاشیه نبودند و فوتبال خودشان را بازی می‌کردند.

وی افزود: نمی‌دانم در بین نیمه چه اتفاقی بین هواداران نساجی و نیروی انتظامی افتاد که منجر به بروز این حواشی شد.هر اتفاقی افتاد بین هواداران نساجی و نیروی انتظامی بود.

سرمربی تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در خصوص اینکه گفته می‌شود دو تن از بازیکنان نساجی در این درگیری‌ها آسیب دیده‌اند تصریح کرد: هیچ یک از بازیکنان آسیب ندیدند. زینال خیری و میلاد نوری بازیکنان نساجی در جریان بازی آسیب دیدند و هیچ ارتباطی به درگیری هواداران نداشت.

دست‌نشان ادامه داد: عواملی بودند که باعث شدند این درگیری‌ها به وجود بیاید. فعلا صحبتی نمی‌کنم و منتظر گزارش ناظر بازی و داور مسابقه هستم تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zrbm6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرنوشت دست نشان در گرو اِل مازنو
اختصاصی| یادداشتی در مورد مرد کهنه کار لیگ یگ؛

سیاست یک بام و دو هوای دست نشان در جناح راست
اختصاصی| راست بابلی ها با برادران خیری تضمین است؛

جدایی چهار بازیکن دیگر از خونه به خونه
اختصاصی| پس از فسخ قرارداد فشنگچی با بابلی ها؛