تاریخ انتشار: 1395/12/25 00:01
سرمربی پارس جنوبی مطرح کرد؛
کد خبر: 222921

تارتار: باوجود یک بازی کمتر، به لیگ برتر صعود می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: با توجه به جایگاه این تیم در جدول، تیم پارس جنوبی جم با یک بازی کمتر مدعی صدرنشین لیگ یک و صعود به لیگ برتر است.
تارتار: باوجود یک بازی کمتر، به لیگ برتر صعود می‌کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، مهدی تارتار پس از پیروزی تیم پارس جنوبی جم در مقابل ایرانجوان بوشهر با بیان اینکه بازیکنان ما بازی زیبایی ارائه دادند اظهار داشت: بازیکنان تیم پارس جنوبی با ارائه تاکتیک‌های مختلف راه‌های نفوذی حریف را مسدود کردند  و با بازی مستقیم برنامه‌های تمرینی خود را ادامه دادند.

وی با بیان اینکه تیم پارس جنوبی باید در نیمه نخست به گل می‌رسید تصریح کرد: تیم ما باید در نیمه نخست به گل می‌رسید که در این نیمه چند موقعیت خوب از دست رفت.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با اظهار خوشحالی در پیروزی مقابل دربی بوشهری افزود: هر چند در نیمه نخست به گل دست نیافتیم ولی در نیمه دوم دو گل زیبا به ثمر رساندیم ولی در دقایق پایانی بازی به سبب بی دقتی بازیکنان یک گل وارد دروازه ما شد.

تارتار، هواداران تیم پارس جنوبی را یار دوازدهم این تیم دانست و افزود: هواداران تیم پارس جنوبی جم همواره در کنار ما بودند و با تشویق‌های مستمر خود به عنوان یار دوازدهم محسوب و  از آنان قدردانی می‌شود.

وی با بیان اینکه داور بازی سوت‌های قابل قبولی زد گفت: رئیس دپمارتمان داوری در روزهای حساس لیگ دسته اول توجه ویژه‌ای به بازی‌ها دارد.

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با بیان اینکه حریف این تیم هفته آینده تیم  نفت مسجد سلیمان است خاطر نشان کرد: تا لحظه شروع این مسابقه تنها به فکر بازی با تیم ایرانجوان بوشهر و کسب سه امتیاز بودم و اکنون باید تاکتیک‌های خود را برای مقابله با تیم نفت مسجد سلیمان بررسی کنیم.

تارتار وضعیت تیم پارس جنوبی جم را در جدول لیگ دسته یک مناسب دانست و تاکید کرد:با توجه به جایگاه این تیم در جدول، تیم پارس جنوبی جم با یک بازی کمتر  مدعی صدرنشین لیگ یک و صعود به لیگ برتر است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xve7p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 پارس جم هر دویست و دوازده دقیقه یک گل خورده
اختصاصی| معماری خوب مهدی تارتار در ساختار دفاعی؛

لیست 19 نفره پارس جنوبی مقابل راه آهن اعلام شد
اختصاصی| یاران تارتار به خط شدند؛