تاریخ انتشار: 1395/12/25 18:40
اختصاصی| هافبک داماش گیلان مطرح کرد؛
کد خبر: 222745

حامد اکبری: انسانی همچون آقای حاجی‌پور تاکنون ندیده‌ام/ برنده دیدار با برق جدید خواهیم شد

تیم فوتبال داماش گیلان فردا در هفته دوم دور نهایی مسابقات لیگ دو، به مصاف برق جدید شیراز می رود.
حامد اکبری: انسانی همچون آقای حاجی‌پور تاکنون ندیده‌ام/ برنده دیدار با برق جدید خواهیم شد

به گزارش فرتاک ورزشی از رشت، حامد اکبری پور هافبک داماش گیلان درخصوص بازی هفته گذشته مقابل شهرداری ماهشهر گفت: بازی سختی برای ما در ماهشهر و در نیمه دوم کاملا بریدیم و نتوانستیم بازی خودمان را ارائه دهیم. به نظرم مساوی در این دیدار عادلانه بود.

وی درخصوص ضعف بدنی تیم داماش گفت: در نیم فصل اول از نظر بدنی شرایط سختی داشتیم اما در نیم فصل دوم آقای طباطبایی هم از نظر فنی و هم از نظر بدنی، تیم را به سطح بالاتری رسانده است.

اکبری درخصوص پیشنهاداتش در نیم فصل گفت: پیشنهادات زیادی داشتم اما ترجیح دادم در داماش بمانم چون اینجا هم هواداران خوبی دارد و هم مدیریت عالی. واقعا هواداران داماش فوق العاده اند و در سرما و گرما و در باخت و چه در برد، یار و یاور ما بودند.

وی درخصوص صعود داماش به لیگ یک گفت: ما قطعا صعود می کنیم. شک ندارم با این پتانسیل و بازیکنانی که ما داریم، قطعا از گروه خود به لیگ یک صعود می کنیم.

وی درخصوص مشکلات مالی داماش گفت: مشکلات مالی همه جا هست و حتی تیم های استقلال و پرسپولیس نیز این مشکلات را دارند. مدیرعامل تیم آقای حاجی پور، خیلی برای تیم زحمت کشیده اند و هر وقت قول دادند، عملی کردند و فکرش را نمی کردم که یک انسانی پیدا شود و این چنین دنبال حل مشکلات مالی بچه ها باشند.

وی ادامه داد: آقای حاجی پور همیشه به دنبال این بود که پول به باشگاه تزریق شود. هرجایی رفتم پولم را خوردند و زمانی هم که بخواهیم شکایت کنیم، فدراسیون طرف باشگاه را می گیرد، اما من در داماش خیلی راحت هستم و بامعرفت تر از ایشان تاکنون ندیدم. ایشان به بچه ها قول دادند نزدیک عید دست خالی به خانه نمی روند که من مطمئن هستم این قول ایشان نیز مانند قولهای دیگر، عملی خواهد شد.

اکبری در پایان گفت: تاکنون 35 درصد قرارداد و تمامی پاداش هایمان را دریفات کرده ایم و چون قرارداد بازیکنان بالاست، واقعا تهیه چنین مبالغی برای باشگاه سنگین است. باتوجه به احترامی که برای تیم برق جدید شیراز قائل هستم، آنها بدون امتیاز رشت را به مقصد شیراز ترک خواهند کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xvowq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد اکبری: خیلی دوست دارم برای داماش گلزنی کنم/ هواداران داماش سرمایه های اصلی این تیم هستند

مالک باشگاه برق جدید شیراز بیانیه صادر کرد
اختصاصی| به دلیل مشکلات مالی کمر شکن؛

 مجتبی فرهادی: در داماش همه همدل برای موفقیت می‌باشند
اختصاصی| سنگربان داماش گیلان مطرح کرد؛

پاداش بازیکنان داماش پرداخت شد
اختصاصی| پس از تساوی با شهرداری ماشهر؛