تاریخ انتشار: 1395/12/26 18:02
اختصاصی| پرگل ترین بازی لیگ دو در کاشان رقم خورد؛
کد خبر: 222540

شاگردان هرمزی دست پر کاشان را ترک کردند

دو تیم شهرداری کاشان و نفت امیدیه قرار بود راس ساعت 14.45 به مصاف یکدیگر بروند که بدلیل ورود دیر موقع کاشانی ها به استادیوم، بازی ساعت 15 آغاز شد.
شاگردان هرمزی دست پر کاشان را ترک کردند

به گزارش فرتاک ورزشی از خوزستان، بازی از همان ابتدا هجومی آغاز شد و دو تیم بر روی دروازه یکدیگر فشار وارد می کردند تا اینکه در دقیقه 17روی تعلل مدافعین نفت امیدیه کاشانی ها توسط ابراهیم کوه افکن به گل رسیدند. بلافاصله تیم نفت امیدیه در دقیقه 18 روی سانتر نیما ظفریان و ضربه سر نصرالله درفشی به گل تساوی دست یافتند. در ادامه و دقیقه 33 بازی روی ارسال از جناحین و ضربه سر امیر نسایی کاشانی ها به گل دوم رسیدند و نیمه اول با همان نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم شاگردان هرمزی در نفت نبض بازی را در دست گرفتند و با یک بازی حساب شده در دقیقه 65 روی شوت سرکش سیاوش روایی به گل تساوی دست یافتند. کاشانی ها پس از دریافت گل تساوی سراسر حمله شدند و درست 4 دقیقه بعد، مجددا توسط ابراهیم کوه افکن به گل سوم دست یافتند. این پایان کار نبود نفتی ها که قصد باختن نداشتند رفته رفته جلو کشیدند و با بیدقتی مدافع شهرداری کاشان و خطای هند، صاحب ضربه پنالتی شدند و توسط نیما ظفریان به گل سوم دست یافتند. در ادامه تلاش دو تیم نتیجهای نداشت و پرگل ترین بازی هفته با تساوی 3بر3 به پایان رسید.

خبرنگار: "بهنام کنارکوهی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4po9da

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین اشرف: مردم شیراز مهمان نواز بودند/ مسئولین قول دادند این هفته پول تزریق می شود
اختصاصی| سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛

فومنی ها هر چه زدند به در بسته خوردند
اختصاصی| یک امتیاز شیرین تر از عسل در حساب نفت امیدیه؛

پیش بازی شهرداری فومن - نفت امیدیه
اختصاصی| هفته اول دور دوم رقابت های لیگ دو؛

پیش بازی برق جدید فارس - شهرداری کاشان
اختصاصی| هفته اول دور دوم رقابت های لیگ دو؛