تاریخ انتشار: 1395/12/26 20:05
اختصاصی| عیدی شاهینی ها به هواداران؛
کد خبر: 222507

تک گل سه امتیازی ارزانی، هف را دست خالی راهی سمنان کرد

سفید پوشان بوشهری در آخرین بازی سال 95 با یک پیروزی ارزشمند به هواداران خود عیدی دادند تا سال را با خاطره ای خوش به پایان برسانند.
تک گل سه امتیازی ارزانی، هف را دست خالی راهی سمنان کرد

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، بازی  با وزش شدید باد همراه بود و همین امر بازی دو تیم را بخصوص در 20 دقیقه ابتدایی بازی کاملا تحت تاثیر قرار داده بود و دوتیم بیشتر بازی را در گیرانه و در میانه میدان دنبال کردند و کمتر دروازه ای دو تیم تهدید شد.

در ادامه بازی شاهینی ها با استفاده از سرعت و تکنینک محمدی، آتشی و دهقان و جنگندگی بازیکنان میانی خود تیم هف را تحت فشار گذاشتند تا اینکه حسن آتشی با ارسال یک توپ بلند بهروز نوروزی فرد را در موقعیت خوبی قرار دارد ضربه نوروزی فرد را محسن ارزانی مدافع پیش تاخته شاهینی ها به سقف دروازه سمنانی ها چسباند تا همین ضربه سرنوشت بازی را عوض کند.

پس از این گل روند بازی بهتر شد و دو تیم حملاتی را روی دروازه همدیگر داشتند که سهم تیم شاگردان حمید کللی فرد بخصوص در نیمه دوم بیشتر از حریف بود. بازیکنان هف سمنان هم در نیمه دوم در خط حمله پرتلاش بودند اما هوشیاری خط دفاع و دروازه بان اجازه گلزنی را به حریف نداد.

شاهینی ها با کسب این سه امتیاز به مکان دوم جدول صعود کردند و هم امتیاز با شهرداری تبریز صدرنشین شدند و پیش بینی می شود این تیم بوشهری با حفظ این روند، در بازیهای آینده خانگی خود شاهد تعداد بیشتری از هوادارانش در ورزشگاه شهید بهشتی باشد و همین امر کار را برای حریفان آینده شاهین سخت تر خواهد کرد.

خبرنگار: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d89wj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کللی فرد: امروز یکی از مدعیان اصلی گروه را متوقف کردیم
اختصاصی| سرمربی شاهین بوشهر مطرح کرد؛

فرار از شکست با گلهای محمدی؛ اروند بدشانسی آورد
اختصاصی| دشت یک امتیازی شاهین در آبادان؛

نفت و گاز پیروز بازی مرگ و زندگی؛ ستاره سهیل طلوع کرد!
اختصاصی| اولین شکست سمنانی ها در گچساران رخ داد؛

فیفا مدارک را رو کرد و پاس نابود شد
اختصاصی| پایان قصه پاس در لیگ دو؛

فرصت 48 ساعته فدراسیون فوتبال به پاس
اختصاصی| کار ناممکن همدانی ها در فیفا؛