تاریخ انتشار: 1396/01/07 11:52
اختصاصی| یادداشتی در مورد مهدی تارتار؛
کد خبر: 220884

انقلاب تارتار در پارس جنوبی جم

تیم پارس جنوبی جم با هدایت مهدی تارتار تا اینجای کار به خوبی نتیجه گرفته است و یکی از بختهای صعود به لیگ برتر به حساب می آید.
انقلاب تارتار در پارس جنوبی جم

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم پارس جنوبی با کسب 49 امتیاز از بیست و هشت بازی در مکان سوم جدول رده بندی قرار دارد. بی شک نقش مهدی تارتار سرمربی موفق این تیم بسیار مشهود می باشد چرا که تارتار در ابتدای کار دست به ریسکی بزرگ زد و تیمی جوان را روانه مسابقات کرد.

در هفته های ابتدایی لیگ پارس جم با انسجام عالی در خط دفاعی مانع از آن شد که حریفان توپ را وارد دروازه این تیم کنند. اما رفته رفته هر چه به نیم فصل نزدیک می شدیم این پارس جمی ها بودند که با حرکت نامحسوس و چراغ خاموش خود به سمت صدر جدول گام بر می داشتند.

اما اوج کار مهدی تارتار زمانی صورت گرفت که وقتی متوجه آن شد که تیمش در گلزنی کمی ضعف دارد. وی فورا دست به خرید بازیکنی طراز اول زد و بابا محمدی را از تیم هم استانی خود یعنی ایرانجوان بوشهر خریداری کرد.

پس از آن خرید بود که مشکل گلزنی جمی ها با خرید بابا محمدی حل شد و مهدی تارتار، بهار را در تیم خود دید چرا که جمی ها به بلوغ تاکتیکی خوبی رسیدند و علاوه بر انکه در حراست از دروازه موفق ظاهر می شدند از روی کمترین فرصت ها در حمله، نهایت بهره را می بردند و به گل می رسیدند.

انقلابی که تارتار در پارس جم به وجود آورد یقینا می تواتد سالیان درازی به جمیها شخصیت تیمی و یک تیم منسجم را بدهند. شش بازی به پایان فصل باقی مانده است، آیا تارتار ناخدای کشتی جمی ها، می تواند آن ها را به ساحل ارامش که صعود به لیگ برتر می باشد برساند؟

نویسنده: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxg96

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: تیم نفت مسجدسلیمان فقط دفاع اتوبوسی کرد و همین سبب شد تا نتوانیم گل بزنیم
اختصاصی| سرمربی پارس جنوبی جم مطرح کرد؛

 پارس جم هر دویست و دوازده دقیقه یک گل خورده
اختصاصی| معماری خوب مهدی تارتار در ساختار دفاعی؛

لیست 19 نفره پارس جنوبی مقابل راه آهن اعلام شد
اختصاصی| یاران تارتار به خط شدند؛