تاریخ انتشار: 1396/01/11 19:48
اختصاصی| مهاجم نف و گاز گچساران مطرح کرد؛
کد خبر: 220173

مصطفی نوبخت: به حقم در فوتبال نرسیدم/ تیم قدرتمندی داریم

بازیکن تیم فوتبال نفت و گاز گچساران معتقد است که به حقش در فوتبال ایران نرسیده است.
مصطفی نوبخت: به حقم در فوتبال نرسیدم/ تیم قدرتمندی داریم

به گزارش فرتاک ورزشی از خوزستان، مصطفی نوبخت مهاجم تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درخصوص بازی این هفته این تیم مقابل شاهین شهرداری بوشهر گفت: بازی سختی بود و سخت آغاز شد، اما باگل زود هنگامی که به ثمر رساندیم، بازی را کاملا در دست گرفتیم و اجازه خودنمایی به حریف را ندادیم.

وی افزود: تیم ما بسیار قدرتمند است. بازیکنان باسابقه لیگ برتری و لیگ یکی در تیم ما وجود دارند و جوانانی کنار آنها بازی می کنند که واقعا شایسته حضور در لیگ یک را دارند و باتوجه به اینکه تیم یک دست و یکدل است، در اکثر بازیها باامتیاز زمین بازی را ترک می کنیم و امیدوارم در پایان لیگ، بتوانیم دل مردم گچساران را با صعود به لیگ یک شاد کنیم چون واقعا آنها استحقاق چنین جایگاهی را دارند.

وی که فصل گذشته 10 گل به ثمر رسانده و در این فصل نیز موفق شده 4 گل بزند، درخصوص شرایط خودش گفت: شرایط من در سه سال گذشته فوق العاده بوده است و باتوجه به اینکه با سرمربیان بزرگی کار کردم، همه بر این نکته واقف بودند که حقم حضور در لیگ دو نیست و حداقل باید در لیگ یک توپ بزنم، اما متاسافه دلایلی رخ داد که نتوانستم به لیگ یک بروم و امیدوارم با رفع موانع، فصل آینده در لیگ یک باشم.

نوبخت که سابقه بالا آوردن 5 تیم به لیگ یک را دارد در پایان گفت: من در 5 تیم حضور داشتم که توانستم آنها را به لیگ یک بیاورم، اما کسی به گلها و بازی من توجهی نکرد. شرایط امسال در گچساران بسیار خوب است و همه چیز فراهم است تا بتوانیم به لیگ یک صعود کنیم و دوست دارم با نفت و گاز، در لیگ یک توپ بزنم و مجددا برای مردمان این شهر افتخار بیافرینیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ldjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش فتاحی به محرومیت کامیابی‌نیا و سلفی جنجالی رفیعی

اشکال کار مهدی پاشازاده کجاست؟
اختصاصی| دومین شکست متوالی برای مهدی پاشا؛