تاریخ انتشار: 1396/01/11 20:48
اختصاصی| هافبک آلومینیوم اراک مطرح کرد؛
کد خبر: 220162

حسین مددی: بدشانس بودیم و شکست خوردیم/ به زودی جبران می‌کنیم

حسین مددی: بدشانس بودیم و شکست خوردیم/ به زودی جبران می‌کنیم

هافبک تیم فوتبال آلومینیوم اراک معتقد است که بدشانسی های بازی اخیر این تیم را با پیروزی در هفته آینده جبران خواهند کرد.

به گزارش فرتاک ورزشی از اراک، حسین مددی هافبک ریزنقش و سرعتی تیم فوتبال آلومینیوم اراک درخصوص بازی با مس کرمان گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت های خوب گلزنی داشتند اما آنها موقعیتشان را تبدیل به گل کردند اما کمی بدشانسی آوردیم و نتوانستیم که بازی را به تساوی بکشانیم و در نهایت شکست خوردیم.

وی درخصوص شرایط تیمی گفت: شرایط تیم ما به دلایل مسائلی که همه می دانند کمی بد است. به ما قول داده بودند که 10درصد قراردادهایمان را پرداخت می کنند، اما مبلغی که دریافت کردیم کمتر از 10درصد بود و ما مجموعا، 50درصد دریافت کردیم درحالی که تیمهای دیگر، که شرایط بدتر از ما را دارند، از ما بیشتر پول گرفتند و طبعا از شرایط روحی بهتری برخوردار هستند.

مددی درخصوص کار کردن با مهدی پاشازاده گفت: من برای اولین بار نیست که با آقای پاشازاده کار می کنم، به نحوی فوتبالم را مدیون ایشان هستم. ایشان به من میدان دادند و زمانی که در پارس جنوبی بودم، من را به تیم اصلی آورد و اکنون نیز، به من اعتماد کردند و من را فیکس در بازیها می گذارند. امیدوارم با درخشش در بازیها، جواب اعتماد ایشان را بدهم.

هافبک سرعتی آلومینیوم در پایان گفت: شک ندارم که بدشانسی های دو بازی اخیر به پایان خواهد رسید و انشالله در اراک و درحضور پرشور هوادارانمان، نتایج دو بازی قبلی را جبران می کنیم. گرچه کمی صعود برای ما ناممکن شده است، اما تمام تلاشمان را می کنیم تا با جایگاهی آبرومندانه لیگ را به پایان برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nyv6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: داور بازی با اکسین صدای هر دو تیم را درآورد
سرمربی پارس جنوبی جم مطرح کرد؛

اشکال کار مهدی پاشازاده کجاست؟
اختصاصی| دومین شکست متوالی برای مهدی پاشا؛