تاریخ انتشار: 1396/01/12 17:53
اختصاصی/ باشگاه راه آهن شناسنامه وآلبوم افتخارات فوتبال ایران است
کد خبر: 220005

مدیرعامل راه آهن: به حال این فوتبال باید گریست/ راه آهن بخشی از شناسنامه فوتبال کشور است

راه آهن تهران در هفته بیست و نهم در تهران با وحدت یزد به تساوی رسید تا دو امتیاز حساس را از دست بدهد.
مدیرعامل راه آهن: به حال این فوتبال باید گریست/ راه آهن بخشی از شناسنامه فوتبال کشور است

دکترحسین رشیدی مدیرعامل اخلاقگرای راه آهن تهران درگفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی از شرایط این باشگاه سخن گفت و ابراز امیدواری نمود که این تیم با تعصب و غیرت مثالزدنی از سوی بازیکنان و کادر فنی هم چنان بعنوان یکی از قطب های اول فوتبال پایتخت که به بازیکن سازی مشغول بوده است، به کار خود همچنان با قدرت ادامه دهد.

 

دکتر رشیدی درخصوص مشکلات موجود در این باشکاه ریشه دار گرفت: باتوجه به شرایطی که گریبانگیر باشگاه شده است شاهد این می باشیم که مشکلات مالی ادامه دارد و تا این پایه از هیچ جایی کمک نشده بغیراز کادرفنی، بازیکنان وتعدادی از خانواده ها ودوستان نزدیک وخود بنده که امیدواریم در پایان لیگ نیز مزد زحمات دوستان و تعصبی که آنها در این فصل از خود نشان داده اند را دریافت نماییم.

 

مدیرعامل راه آهن تهران در ادامه در خصوص انتشار مطلبی در یکی از سایت های ورزشی، گفت: قبل از بازی با فولاد یزد یکی از سایت ها با انتشار مطلبی باشگاه راه آهن که درحال حاضر موقعیتش از تیم های پایین جدول  بسیاربهتراست را یکی از کاندیدای سقوط دانسته که این از واقعیت به دور است و باید بگویم یا نویسنده مطلب اطلاعات چندانی از جدول و وضعیت و فوتبال در لیگ یک ندارد یا این که خدای ناکرده شیطنتی در مطلب وجود دارد.

 

دکتر رشیدی در ادامه افزود: باشگاه راه آهن شناسنامه وآلبوم افتخارات فوتبال ایران است و از سالیان گذشته تا کنون فوتبال مدیون این باشگاه ریشه دار است و نمی دانم حذف این باشگاه از فوتبال کشور چه منفعتی می تواند برای برخی از دوستان داشته باشد که کمر به حذف آن بسته اند . البته به یاری خداوند و همت بازیکنان و کادر فنی این امر محقق نخواهد شد ولی واقعا جای تاسف دارد و باید به حال این فوتبال گریست!

 

مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران در پایان سخنان خود گفت: در همین جا لازم میدانم از مدیریت محترم بانک توسعه تعاون تشکر کنم که در سخت ترین شرایط باشگاه راه آهن به کمک ما امده اند تا انشاا... با حمایت شان در این چند بازی آینده، مقداری از بار هزینه های مالی باشگاه کم شود .

 

لازم بذکر است که راه آهن تهران از 29 بازی گذشته خود دارای 32 امتیاز بوده و در رده 12 جدول جا خوش کرده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azebe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وحیدکلهر: برای پیروزی به مصاف وحدت یزد می رویم
بازیکنان راه آهن با تعصبی مثالزدنی به راه خود ادامه می دهند

واحد بخشی: آقای پاشازاده من را به راه‌آهن آورد
اختصاصی| بازیکن راه آهن تهران مطرح کرد؛

با پیروزی مقابل راه آهن، امیری مرد محبوب یزدی ها می شود؟
اختصاصی| وحدت در تهران شگفتی می‌آفریند؟؛