تاریخ انتشار: 1396/01/16 22:36
اختصاصی| مربی پارس جنوبی جم مطرح کرد؛
کد خبر: 219065

حسین پاشایی: داور تحت تاثیر نام حریف بود/ به راحتی می‌توانستیم 8 گل به نساجی بزنیم

تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خانه موفق شد با نتیجه 2-0 از سد تیم فوتبال نساجی مازندران بگذرد.
حسین پاشایی: داور تحت تاثیر نام حریف بود/ به راحتی می‌توانستیم 8 گل به نساجی بزنیم

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، حسین پاشایی مربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم با حضور در کنفرانس خبری بعد از بازی درخصوص بازی با نساجی گفت: سال نو را خدمت اهالی ورزش و رسانه تبریک میگویم. جا دارد درگذشت آقای عبدالملکی را خدمت اهالی رسانه و همچنین خانواده آن مرحوم، تسلیت عرض کنم و امیدوارم خدا به خانواده ایشان صبر بدهد.

وی افزود: یکی از زیباترین و فنی ترین بازی بود که از اول فصل انجام دادیم. باتوجه به اینکه به هفته های پایانی نزدیک می شویم، به پختگی لازم رسیدیم و بازیکنان هماهنگی کامل را به دست آورده اند و از لحاظ فنی، در سطح بالایی قرار داریم. ما با تیم دست و پا بسته ای بازی نداشتیم و هفته قبل نساجی 10 نفره باخت را مقابل یکی از فنی ترین تیم های لیگ یک یعنی بادران، با تساوی عوض کرد و بچه های ما آنقدر خوب بازی کردند که اجازه خودنمایی به حریف را ندادند.

پاشایی با گله مندی از بازیکنان تیمش گفت: جا دارد گله کنم از بازیکنانم درحالی که ما می توانستیم 7-8 گل به نساجی بزنیم، بازی 2-0 تمام شد. داور تحت تاثیر مسائل بیرون زمین قرار گرفته بود و 60 به 40 را به نفع حریف زد و پنالتی 100درصد برای ما را نگرفت و موقع گل اول ما، آوانتاژی که داد عالی بود و در دقایق بعدی تحت تاثیر نام نساجی بود.

وی در پایان خاطر نشان شد: امیدوارم خدا عنایت کند بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم. این قول را نمی دهیم که برویم لیگ برتر، ولی قول می دهیم که تمام تلاشمان را می کنیم تا خواسته هواداران را محقق کنیم. بازی بعدی با گل گهر برای مافینال است و اگر 3 امتیاز را بگیریم، 99درصد راه صعود را طی کردیم و نگاهی به نتیجه آنها مقابل خونه به خونه نخواهیم کرد و با تدابیر آقای تارتار برای 3 امتیاز به آنجا می رویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qzmwj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعی می‌کنیم یکی از تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر باشیم
اختصاصی| مربی پارس جنوبی جم مطرح کرد؛

تصاویر/ دیدار پارس جنوبی جم-نساجی مازندران
اختصاصی| از نگاه دوربین حجت عبداللهی؛

با شکست نساجی؛ پارس جنوبی به یک قدمی صدر جدول رسید
اختصاصی| چراغ خاموش به سمت صدر جدول؛

امتیازگیری عجیب شاه‌غلام مقابل تیم‌های بالانشین
فجرسپاسی نمی‌خواهد به لیگ دو سقوط کند؛