تاریخ انتشار: 1396/01/21 17:15
اختصاصی| پیش بازی بادران-خیبر؛
کد خبر: 218027

یکی برای امید به صعود و دیگری برای فرار از سقوط

در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال ایران و دریکی از رقابت های این هفته تیم فوتبال بادران میزبان تیم خیبر خرم آباد است .
یکی برای امید به صعود و دیگری برای فرار از سقوط

به گزارش فرتاک ورزشی، نارنجی پوشان بادران که هفته گذشته موفق شدند آبی پوشان استقلال اهواز را با تک گل سعید واسعی در اهواز شکست دهند، در حالی به مصاف خیبر می روند که شاگردان داوود حقدوست هفته گذشته در دیدار خانگی خود برابر ملوان با یک گل شکست را پذیرفتند .

 

بازیکنان خیبر که آخرین برد خود را در هفته بیست و ششم برابر نفت مسجد سلیمان بدست آورده اند در پنج بازی اخیر خود در لیگ ، سه باخت ، یک تساوی و یک برد بدست آورده اند و در آنسوی میدان نارنجی پوشان بادران در پنج بازی آخر خود در لیگ ، چهار تساوی و یک برد بدست آورده اند .

 

شاگردان ربیعی که با ، بازی های زیبای خود در نیم فصل دوم نتایج مطلوبی را کسب کرده اند در حالی در برابر شاگردان حقدوست به صف میشوند که بازیکنان خیبر نیاز مبرمی به برد در این بازی دارند ، هم اکنون خیبری ها با سی امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند و بادرانی ها با چهل و شش امتیاز دررتبه ششم جدول حضور دارند .

 

دربازی رفت دو تیم که در خرم آباد برگزار شد ؛ اکبر میثاقیان هدایت بادرانی ها را بر عهده داشت که با نتیجه دو بر صفر به سود بادرانی ها به پایان رسید ، گل های دیدار رفت را سهیل هزارجریبی و مصطفی نوروزی به ثمر رساندند .

 

باید دید  در دیدار روز سه شنبه ٢٢فروردین کدام تیم می تواند سه امتیاز را در حساب خود قرار دهد ، بادرانی که هفته گذشته را با برد پشت سر گذاشته است ، یا خیبری که نیاز مبرم به این امتیاز دارد .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48noxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



استحقاری: هیچ تیمی در لیگ یک حاشیه امنیت ندارد/ خیبر یکی از تیم های خوب است