تاریخ انتشار: 1396/01/23 13:04
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 217645

مفتخر: حمایت 100 میلیونی مسئولین سبب شد تا پیروز میدان شویم

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: برد این تیم برابر فولاد یزد نتیجه حمایت همه جانبه مسئولان استان از تیم ایرانجوان بود.
مفتخر: حمایت 100 میلیونی مسئولین سبب شد تا پیروز میدان شویم

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، سعید مفتخر پس از برد 2 بر یک تیمش در برابر فولاد یزد افزود: این هفته به واسطه حمایت همه جانبه مسئولان استان از جمله استانداری، فرمانداری و هیات فوتبال و حضور آنها در تمرین تیم همچنین حضور نماینده استانداری در استادیوم (باستی معاون عمرانی استاندار) و پرداخت کمک یک میلیارد ریالی به تیم یک هفته رویایی را پشت سر گذاشتیم که نتیجه آن برد ارزشمند ایرانجوان برابر فولاد یزد بود. 

وی بیان کرد: در این بازی بازیکنان باتوجه به اهمیت برد در این بازی و همچنین دلگرمی حاصل از حمایت مسئولان فعل خواستن را صرف کردند و با نهایت جنگندگی برابر حریف یزدی خود ظاهر شدند. 

مفتخر گفت: در بازی ها بطور معمول شاهد بازی های خوبی از تیم ایرانجوان هستیم ولی با بدشانسی شمار زیادی موقعیت های گلزنی تیم منجر به گل نمی شود. 

وی ادامه داد: این برد ارزشمند را در ابتدا به هواداران ایرانجوان و سپس به دخترم تقدیم می کنم که این بازی در روز تولد او برگزار شد. 

مفتخر در ارتباط با دیدار هفته آینده ایرانجوان بوشهر برابر صدرنشین مسابقات نیز گفت: در این بازی نیز برای برد به میدان می رویم و سعی داریم هر سه امتیاز این بازی را کسب کنیم. 

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: در این دیدار صحنه ای نبود که تصمیم داور منجر به تغییر در نتیجه بازی ایجاد کند از این رو عملکرد تیم داوری در مجموع رضایت بخش بود. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2x8w5b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سعید مفتخر: خوب نبودیم و باختیم/ می‌دانستیم آلومینیوم مستقیم بازی می‌کند
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛