تاریخ انتشار: 1396/01/23 13:48
اختصاصی| هافبک ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 217637

حجت اسلامی: سه امتیاز بازی از نان شب برای ما واجب تر بود/ اگر حمایت خوبی از ما می‌شد الان برای صعود می‌جنگیدیم

بازیکن تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر سه امتیاز بازی با وحدت یزد را برای این تیم حیاتی عنوان کرد.
حجت اسلامی: سه امتیاز بازی از نان شب برای ما واجب تر بود/ اگر حمایت خوبی از ما می‌شد الان برای صعود می‌جنگیدیم

به گزارش فرتاک ورزشی از بوشهر، حجت اسلامی درخصوص بازی این تیم مقابل وحدت یزد گفت: بازی خوبی بود و تیم هایی که بالا و پائین جدول هستند دارند تلاش می کنند و ما در این بازی نیاز مبرمی به سه امتیاز بازی داشتیم که خداروشکر موفق شدیم آن را کسب کنیم.

وی افزود: استرس این بازی بسیار بالا بود. زیرا هر دو تیم خطر سقوط را حس می کردند و همین امر سبب شد تا بازی احساسی کنیم و نیمه اول، چنگی به دل نزد. رفته رفته بهتر شدیم و با صحبت های کادرفنی، بازی را در دست گرفتیم و موفق شدیم در دقایق پایانی پیروز شویم و سه امتیاز شیرین خانگی را از آن خود کنیم.

وی درخصوص درخشش در زمین گفت: من هرچی دارم میگذارم تا تیم به موفقیت برسد و هیچگاه به دنبال موفقیت فردی یا منافع خودم نیستم. ما بیرون خانه هم فوتبال خوبی بازی می کنیم و همه می خواستیم این بازی را ببریم که بردیم.

وی ادامه داد: انصافا جای ما اینجای جدول نیست و اگر حمایت های مالی خوبی از ما می شد، الان برای صعود می جنگیدیم نه برای سقوط. بازم خداروشکر که سه امتیاز که از نان شب برای ما واجب تر بود را کسب کردیم و برای بقاء، امیدواریمان بیشتر شد.

اسلامی در پایان درخصوص بازی هفته آینده این تیم مقابل سپیدرود رشت گفت: بازی خیلی سختی است ولی می ریم برای سه امتیاز و انشالله آنجا هم با انجام بازی خوب، به دنبال نتیجه هستیم. با برد مقابل وحدت، خیلی کار ما برای بقاء راحت تر شد و بدون استرس مقابل سپیدرود حاضر می شویم و این قول را می دهیم که با امتیاز آنجا را ترک کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mvbg5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



آتیش پاره همچون حجت اسلامی!

مفتخر: حمایت 100 میلیونی مسئولین سبب شد تا پیروز میدان شویم
اختصاصی| سرمربی ایرانجوان بوشهر مطرح کرد؛

تصاویر/ دیدار آلومینیوم اراک-ایرانجوان بوشهر
اختصاصی| از نگاه دوربین محمد فراهانی؛