تاریخ انتشار: 1396/01/24 22:16
کاپیتان سپیدرود رشت مطرح کرد؛
کد خبر: 217307

نزهتی: بدون حمایت هواداران جایگاه ما اینجا نبود/ زوج هجومی تیم ما را کسی نمی‌تواند مهار کند

تنها سه گام و سه فینال دیگر تا رسیدن سپیدرود به لیگ برتر باقیمانده است و بازیکنان باغیرت سپیدرود در این روزها با انگیزه ای متفاوت تر از همیشه با تمام وجود در زمبن میجنگند تا سپیدرود و هوادارانش را بعد سالها به آرزویشان برسانند.
نزهتی: بدون حمایت هواداران جایگاه ما اینجا نبود/ زوج هجومی تیم ما را کسی نمی‌تواند مهار کند

به گزارش فرتاک ورزشی، با ستاره سپیدرود در بازی مقابل اکسین البرز یعنی پویا نزهتی گفتگوی کوتاهی داشته ایم که در ذیل میخوانیم.

*بازى خیلى سخت و حساسى مقابل اکسین البرز داشتیم و برای ما حکم مرگ و زندگى رو داشت که خدارو شکر سربلند شدیم و سه امتیاز را گرفتیم.

*این فصل را بد شروع نکردم چهاربازى اول فیکس بودم مشکل از بعد بازى ملوان شروع شد که خیلی ها بخاطر بازى بدمون خیلى چیزها گفتند مخصوصاً در مورد من ولى خدا شاهده من شاید خوب نبودم ولى کم نذاشتم حتى واسه خوشحالى بعد گلمم فکر کرده بودم ولى نشد وعلى آقا بخاطر فشارى که روی من بود و صحبت هایى که با هم داشتیم گفت که مى خواهم کمتر بهت بازى بدم تا فشاری روی تو نباشد و دوباره اوج بگیرى.

*تو سالهاى فوتبالیم همیشه با سانتر فورواردها همکارى داشتم باجلال رافخایی با خدا بیامرز اولادى با میداوودى تو سایپا با رضا نوروزى تو نفت و چند تاى دیگه خداروشکر کم کم من و سهیلم داریم نسبت به نوع بازی هم درک متقابل پیدا مى کنیم امیدوارم ادامه دار باشد.

*هوادارامون بى نظیرند. برد اکسین فقط به خاطر اون عزیزان اتفاق افتاد تو همه بازیهاى فصل به معناى واقعى یار دوازدهم ما بودند. دست تک تک شونو مى بوسم .اصلا انتظار این همه جمعیت از هواداران سپیدرود در بازی با اکسین را نداشتم.

* هفته هاى پایانى حکم فینال رو دارند که ما بابرد مقابل اکسین گام بلندى برای صعود برداشتیم و ایشالا با برد مقابل ایران جوان تکمیلش مى کنیم

*در سه بازی بعدی برای کسب نه امتیاز به میدان میرویم چون ما باید قهرمان بشیم چون لیاقتشو داریم ولى فکر کنم با هفت امتیازم بتونیم صعود کنیم یا قهرمان شیم

*بازى سختى مقابل ایرانجوان داریم نباید اشتباه بازى با فولاد یزد را مرتکب بشیم ولى با همه وجودمون بازى مى کنیم و ایشالا حتماً پیروز می شویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmn7d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رمز موفقیت سپیدرود در گروه پسر بچه 170 سانتی
اختصاصی| چهل و یکم بازی بدون شکست در عضدی؛

بیم و امید در سه هفته پایانی لیگ یک/ صعود خیلی دور خیلی نزدیک!
اختصاصی| سپیدرود، پارس جنوبی، ملوان، گل گهر، خونه به خونه و بادران؛