تاریخ انتشار: 1396/01/25 12:48
اختصاصی| تکنیکی و کاریزماتیک؛
کد خبر: 217215

پدیده جدید لیگ دو کیست؟

هف سمنان در روزی که شایستگی اش را داشت، موفق شد در خانه، اروند خرمشهر را شکست دهد.
پدیده جدید لیگ دو کیست؟

به گزارش فرتاک ورزشی، هف درحالی موفق شد مقابل اروند 2 گل بزند که در این بازی محمدجواد محمدی یکی از ستاره های هف بود. توپ هایی که او برای بازیکنان هف ساخت و همچنین موقعیت هایی که خودش به دست آورد را تبدیل به گل کرده بودند، اکنون گل‌های خورده اروند از انگشت های یک دست بیشتر شده بود.

ستاره 19 ساله ساروی هف سمنان، در این فصل فوق العاده کار کرده است و با زدن 5 گل، به عنوان یک وینگر راست، آمار قابل قبولی برای خود ثبت کرده است. اوج هنرنمایی محمدجواد محمدی، می توان تعداد پاس گلهای او باشد. او در فصل طاقت فرسای لیگ دو، موفق شده 6 پاس گل بدهد و با این آمار، او در عین جوانی، کاریزما هف محسوب می شود.

محمدی که در نقل و انتقالات نیم فصل از تیم پدیده مشهد پیشنهاد داشت، ترجیح داد در هف بماند و او که فوتبالش را مدیون باشگاه هف سمنان است، طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که به مسئولین باشگاه پشت نخواهد کرد و جواب اعتماد به وی را با صعود به لیگ خواهد داد.

در روزی که هف سمنان با پیکان در جام حذفی بازی داشت، مجید جلالی سرمربی پیکان، از بازی او متعجب شده بود و در کنفرانس خبری بعد بازی، به تمجید از بازی محمدی پرداخت و عنوان کرد که فکرش را نمی‌کردم در لیگ دو، چنین بازیکنانی با سطح فنی بالا بازی کنند. محمدی نظر جلالی را نیز به خود جلب کرد و جلالی این قول را به محمدی داد که بازیهای او را پیگیر خواهد شد و فصل بعد اگر او را در لباس پیکان دید، تعجب نکنید!

بی شک محمودجواد محمدی با 19 سال سن، یکی از بهترین پدیده های لیگ دوی امسال است که فصل آینده، او را در سطح بالاتری از فوتبال کشور خواهیم دید و شاهد درخشش در لباس تیم ملی نیز خواهیم بود زیرا او آنقدر خوب کار کرده است که لقب پدیده لیگ دو، برآزنده او است. باید منتظر نقل و انتقالات تابستانه باشیم و مقصد بعدی پدیده امسال لیگ دو را شاهد باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ovezv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


باپیروزی مقابل اروند، هف سمنان به جمع مدعیان گروه بازگشت
اختصاصی| اروند به قعر جدول دوخته شد؛

هف سمنان سال 96 را با پیروزی استارت زد/ صدرنشین شکست خورد
اختصاصی| عیدی بازیکنان هف سمنان به مردمان این شهر؛

اخراج 12 بازیکن اصلی هف سمنان از این تیم
اختصاصی| سرمربی هف سمنان مطرح کرد؛

سیانکی: عادلانه‌ترین نتیجه، تساوی بود
اختصاصی| سرمربی هف سمنان مطرح کرد؛

تک گل سه امتیازی ارزانی، هف را دست خالی راهی سمنان کرد
اختصاصی| عیدی شاهینی ها به هواداران؛