تاریخ انتشار: 1396/01/25 19:53
اختصاصی/ وحید با دنده شکسته هم برای راه آهن به میدان رفته است
کد خبر: 217142

دکتر رشیدی: این وصله ها به عزیزی نمی چسبد/ پیگیر اتفاقات مسجدسلیمان هستم

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و راهآهن تهران با یک نتیجه عجیب 4 بر 0 بسود نفت به پایان رسید تا در این مورد حرف و حدیث های بوجود بیاید.
دکتر رشیدی: این وصله ها به عزیزی نمی چسبد/ پیگیر اتفاقات مسجدسلیمان هستم

دکترحسین رشیدی در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی با اعلام این مطلب که باید در خصوص برخی مطالب که جنبه توهین و هتک حرمت دارد با حساسیت ورود کنیم، گفت: متاسفانه در بازی بین راه آهن و نفت مسجد سلیمان، به دلیل پاره ای از مشکلات نتوانستم همراه تیم به این سفر بروم و در نهایت هم این بازی حساس نتیجه اش به سود حریف تمام شد که ضمن تبریک به آنها، از برخی از اتفاقات بوجود آمده از سوی تیم خودمان نیز گله مند هستم و مطمئنا پیگیر خواهد بود.

 

مدیرعامل باشگاه راه آهن تهران در ادامه گفت: بازی را واگذار کردیم نتیجه هم به دور از انتظار بوده است ولی این دلیل نمی شود بخواهیم بخاطر این باخت بازیکنان و خصوصا وحید عزیزی را مورد حمله قرار بدهیم و این به دور از انصاف است که زحمات بازیکنان نادیده گرفته شود اگرچه  اقداماتی صورت گرفته و تا کسب مدارک و حصول نتیجه در برابر این حرفها سکوت می کنم.

 

وی افزود: عزیزی در بدترین شرایط و با دنده شکسته برای راه آهن به میدان رفته است و یکی از بهترین بازیکنان ما از نظر فنی و اخلاقی است و این وصله ها به این بازیکن نمی چسبد و ای کاش برنامه لیگ یک کمی با درایت و منطقی موضوع را مطرح می کرد.

 

دکتر رشیدی در پایان سختن خود گفت: البته ناگفته نماند برخی از بازیکنان قبل از بازی شیطنت هایی کرده اند و موجب بی نظمی و تنش در بین تیم شده اند که این موضوع را پیگیری خواهم کرد ولی تا مستندات و مدارک کافی نداشته باشم هیچ وقت کسی را متهم نخواهم کرد و این را هم در جریان باشید که این تنش و بی نظمی ربطی به تبانی نداشته بلکه شیطت درون تیمی بوده که متاسفانه در مسجدسلیمان روحیه تیمی را بر هم زده و تیم نتوانسته با انسجام در میدان ظاهر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvrxm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل راه آهن: به حال این فوتبال باید گریست/ راه آهن بخشی از شناسنامه فوتبال کشور است
اختصاصی/ باشگاه راه آهن شناسنامه وآلبوم افتخارات فوتبال ایران است

وحید عزیزی بهترین دروازه‌بان لیگ یک شد
اختصاصی| در نظرسنجی فرتاک ورزشی صورت گرفت؛