تاریخ انتشار: 1396/01/29 13:55
اختصاصی| واکنش مدیرعامل شهرداری فومن به مصاحبه اشجاری با فرتاک ورزشی؛
کد خبر: 216278

اشجاری از روی عصبانیت مصاحبه کرد/ فقط یک موضع شخصی بود

مدیرعامل تیم فوتبال شهرداری فومن نسبت به سخنان حسن اشجاری واکنش نشان داد.
اشجاری از روی عصبانیت مصاحبه کرد/ فقط یک موضع شخصی بود

به گزارش فرتاک ورزشی، مدیر عامل باشگاه شهرداری فومن در خصوص مصاحبه ای که حسن اشجاری با خبرنگار فرتاک ورزشی انجام داد اظهار کرد: لازم میدانم نکاتی ارائه دهم چرا که اشجاری کاپیتان تیم ما با توجه به شرایط حادث شده در بازی با داماش مصاحبه ای را از روی عصبانیت انجام داد. این مورد فقط یک موضع شخصی بود نه موضع باشگاه شهرداری فومن.

گلی چیرانی یادآور شد: اشجاری از افتخارات ورزشی گیلان می باشد و نباید به همین راحتی وارد چنین حاشیه شود و قطعا ایشان نیز از اتفاق رخ داده ناراحت هستند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری فومن گفت: تماشاگران هم باید خویشتن دار باشند و نگذارند جو استادیوم ها مسموم گردد تا مبادا خانواده ها از فرستادن فرزندان خود به ورزشگاهها جلوگیری کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فوتبال بدون تماشاگر معنی و مفهومی ندارد. اینجانب مدیر عامل باشگاه شهرداری فومن از هواداران شهرداری فوم ، تیم فوتبال داماش گیلان را به آرامش دعوت می‌کنم تا در روز چهارشنبه فرهنگ غنی گیلانیان را به همگان نشان دهیم.

 خبرنگار: "رحمان قاسمی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bkkav

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن اشجاری: هواداران داماش به دنبال جوی جوانمردانه باشند/ مادرم با شنیدن فحش‌ها خانه را ترک کرد/ شیشه اتوبوس را خود هواداران داماش شکستند/ به شرافتم قسم نمی‌گذارم داماش صعود کند!

تشکر حسن اشجاری از تیم شهرداری ماهشهر
اختصاصی| بعد از تنش های به وجود آمده؛