تاریخ انتشار: 1396/01/29 21:24
اختصاصی| سرمربی داماش مطرح کرد؛
کد خبر: 216164

هادی طباطبایی: تمرکز داماش به برد مقابل شهرداری فومن معطوف شده است

تیم داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم شهرداری فومن می باشد.
هادی طباطبایی: تمرکز داماش به برد مقابل شهرداری فومن معطوف شده است

به گزارش فرتاک ورزشی، دربی گیلان بهانه ای شد تا با این مربی با دانش مصاحبه ای در مورد شرایط داماش در مرحله دوم لیگ دسته دوم داشته باشیم که در ادامه می خوانیم:

* در ابتدای صحبت هایم این نکته را یاداور می شوم که فعلا تمام تمرکز تیم ما معطوف به بازی با شهرداری فومن می باشد تا با برد در این بازی به استقبال سایر دیدار ها برویم.

* در مورد اتفاقات فومن نیز باید بگویم که واقعا صحنه های نا خوشایندی رقم خورد و به شخصه این قبیل کار ها را به هیچ وجه تائید نمی کنم،این قبیل اتفاقات را که چند نفر در ورزشگاه انجام می دهند نباید به پای مردم و فوتبال یک شهر نوشت،کسی اگر صحبت یا مصاحبه ای را انجام می دهد باید مواظب ان باشد که فرهنگ و شرافت یک شهر را نشانه نگیرد.

* مردم استان گیلان دارای فرهنگ غنی می باشند و فومن نیز از این قاعده مستثنی نیست،مردم گیلان همیشه در کنار یکدیگر زندگی خوبی را گذراندند و در این قضیه چند نفر باعث تحریک شدند،قطعا در اینده این قبیل مشکلات به وجود نمی اید و مخصوصا در بازی فردا فوتبال پاکی را شاهد هستیم.

* هواداران در بازی فردا تمرکز خود را به تشویق داماش بگذارند و هواداران فومنی را نیز دعوت می کنم تا به ورزشگاه بیایند و ازیک فوتبال پاک لذت ببرند.

* طرفداران داماش حرفه ای می باشند و به خوبی می دانند رمز موفقیت ما حمایت ان ها تا دقیقه اخر می باشد،امیدوارم دیگر شاهد این چنین اتفاقات تلخی در کشور و به خصوص در استان گیلان نباشیم.

* فومن تیم قابل احترامی می باشد درست است که ما هفته گذشته این تیم را در فومن بردیم ولی اگر نگاهی به امار این تیم در خانه بیندازید متوجه این مهم می شوید که فومن سه سال است در خانه به تیمی نباخته است و حتی شاید این رکورد نباختن در خانه را طولانی تر از قبل کند،برد مقابل این تیم برای ما تمام شد و تمرکز خود را بکار گرفتیم تا پیروز بازی برگشت در ورزشگاه شهید عضدی باشیم

* در پایان نیز بار دیگر میگویم به دنبال این هستیم تا فردا با ارائه فوتبالی با کیفیت پیروز این جدال شویم،انشاالله پس از بازی با شهرداری فومن در مورد شرایط داماش در بازی های پیش رو صحبت می کنم.

خبرنگار: "طاها احمدپور"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pvvyl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسن اشجاری: هواداران داماش به دنبال جوی جوانمردانه باشند/ مادرم با شنیدن فحش‌ها خانه را ترک کرد/ شیشه اتوبوس را خود هواداران داماش شکستند/ به شرافتم قسم نمی‌گذارم داماش صعود کند!

محرومیت سنگین هادی طباطبایی به دلیل بی‌انضباطی
اختصاصی| به دلیل حمله به داور مسابقه؛