تاریخ انتشار: 1396/01/31 11:07
اختصاصی| سرپرست تیم شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 215836

ایزدپناه: با حضور گسترده هواداران در بازیهای خانگی راه صعودمان را هموار خواهیم کرد

خداکرم ایزدپناه دقایقی پس از بازی امروز در گفتگویی اظهار داشت: تیم شاهین شهرداری امروز در برابر تیم قدرتمند شهرداری همدان یکی از بهترین بازیهایش را ارائه داد و با ارائه یک بازی منطقی و حساب شده حتی یک فرصت گلزنی هم به حریف ندادیم و حتی اگر کمی دقت بیشتری داشتیم می توانستیم تیم پیروز میدان باشیم.
ایزدپناه: با حضور گسترده هواداران در بازیهای خانگی راه صعودمان را هموار خواهیم کرد

به گزارش فرتاک ورزشی، سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر افزود: با کسب این یک امتیاز ارزشمند یکی از مدعیان جدی گروه را متوقف کردیم و با توجه به اینکه دیدارهای خانگی بیشتری نسبت به دیگر حریفان پیش رو داریم به صعود بسیار امیدواریم.

ایزدپناه افزود: در دیدارهای آینده با توکل به خدا بیش از هر چیز روی استقبال گسترده و پرشور هواداران حساب ویژه ای باز کرده ایم و از این عزیزان خواهشمندم روز سه شنبه  ۵ اردیبهشت و دیگر دیدارهای خانگی حتی یک وجب از ورزشگاه را خالی نگذراند تا کسب پیروزیهای خانگی جشن صعود را برپا کنیم.

وی اشاره کرد: سرنوشت صعود دست خودمان است و امیدوارم با توجه به نتایج خوبی که دیگر نمایندگان فوتبال استان در لیگ دسته یک کسب کرده اند شاهین هم بتواند با حمایت هوادارانش پیام آور شادی باشد.

ایزدپناه در پایان گفت: جا دارد تشکر ویژه ای از هوادارانی داشته باشم که امروز با هزینه شخصی خود راهی همدان شدند تا تیمشان حمایت و تشویق کنند و همچنین از عملکرد همکارانمان در روابط عمومی باشگاه هم کمال تشکر و قدردانی را دارم که با پخش زنده بازی در اینستگرام و گزارش لحظه به لحظه بازی در کانال تلگرام باشگاه هواداران دلسوز شاهین در جریان این بازی حساس قرار دادند.

خبرنگار: "عبدالرضا کللی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lxdar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یک امتیاز ارزشمند شاهین از همدان؛ شهرداری همچنان صدرنشین ماند
اختصاصی| صدر جدول در دستان یاران گل‌محمدی؛

مصدومیت هافبک شاهین؛ پای رضا دهقان در گچ
اختصاصی| خبر بد برای هواداران شاهین؛