تاریخ انتشار: 1396/01/31 11:11
کد خبر: 215835

بادران و حیف از امتیازات از دست رفته در نیم فصل دوم / ربیعی موفق تراز میثاقیان

بادران تهران را باید ناکام بزرگ این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور دانست که علی رغم شایستگی نتوانست جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب نماید.
بادران و حیف از امتیازات از دست رفته در نیم فصل دوم / ربیعی موفق تراز میثاقیان

حکایت بادران تهران را شاید بتوان در بین تمامی تیم های دسته اول فوتبال کشور در این فصل از رقابتها را، متفاوت از تمامی تیم ها دانست و نمی دانیم باید برای عدم صعود این تیم به رقابت های لیگ برتر خوشحال باشیم یا ناراحت، چرا که پتانسیل های موجود در این باشگاه حکایت از توانمندی های بسیار در ابعاد مختلفی دارد که شاید خیلی از تیم های لیگ برتری نداشته باشند اما برخی از فاکتورهای لازم برای صعود و حضور در لیگ برتر وجود ندارد که آنهم در بستر زمان بوجود خواهد آمد.

 

بادران دو نیم فصل متفاوت را درلیگ دسته اول تجربه نمود و اگر کمی منصف باشیم می توانیم به این نکته برسیم که بدشانسی و البته عدم تمرکز در دقایق پایانی در برخی از مسابقات باعث گردید که این باشگاه نتواند جواز حضور در لیگ برتر را کسب نماید.

 

دریافت گل در حداقل چندین بازی بعد از وقت قانونی و در زمان های تلف شده در حالی که بادران پیروز میدان بود، امتیازات بسیاری را از این تیم کسر نمود که بدون شک بودن آن امتیازات، این تیم را بدون دغدغه راهی لیگ برتر می نمود، اگر چه اعتقاد داریم تا قبل از شنیدن سوت پایان بازی ، نباید نتیجه را برای یک تیم محسوب و او را مغلوب یا پیروز میدان معرفی کرد ولی این حکایت در بادران چندین بار تکرار گردید تا الان افسوس آن را بخورند.

 

اما یک نکته مهم در خصوص بادران این است که اکبر میثاقیان در ابتدای فصل و تا پایان هفته شانزدهم بر روی نیمکت این تیم حضور داشت و همه از بادران به خاطر حضور این سرمربی نام آشنا و کار بلد انتظاری فراتر داشتند اما اکبر آقا اگر چه عملکرد خیلی ضعیفی نداشت، اما از 16 بازی تنها 23 امتیاز کسب نمود که میانگین آن حتی کم تر از 5/1 امتیاز در هر بازی بود و این میانگین امتیاز برای یک تیمی که ادعای صعود به لیگ برتر را دارد، کافی نبود ونتوانست انتظارات را برآورده کند و در نهایت بعد از گذشته 16 بازی و در آغاز بازی های هفته هفدهم، جای خود را به محمد ربیعی جوان اما سرشار از انرژی و با انگیزه داد.

 

ربیعی در اولین بازی پارس جنوبی جم صدرنشین حال حاضر لیگ دسته اول را متوقف کرد تا آخرین  بازی نیم فصل و اولین حضور خودش بر روی نیمکت بادران در دسته اول را با شکست پشت سر نگذاشته باشد.

 

ربیعی در بازی دوم نیز از سد سپیدرود تیم دوم جدول حال حاضر را پشت سر گذشت تا نشان دهد می تواند بادران را از بحران نجات دهد و امتیازات کسب شده با حضور این مربی جوان در نیم فصل دوم در رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور، بخوبی نشان می دهد که او موفق بوده تا در نهایت تا الان که هفته سی و دوم را نیز پشت سر گذاشته ایم، یکی از تیم های صدرنشین و در جمع سه تیم بالای جدول حضور داشته باشد.

 

ربیعی روند خوبی را در بادران دنبال نمود و شاید اگر کمی هم شانس چاشنی این مربی می شد، الان بادران را باید یکی از تیم های صعود کننده می دانستیم چرا که این تیم فوتبال را خوب بازی میکند و می تواند در خلق موقعیت ها و تحت تاثیر قرار دادن تیم ها و دیکته برنامه های خود بر حریفان بخوبی از عهده کار بر آید ولی این تیم در چند بازی تمرکز خود را در دقایق پایانی از دست داد تا حداقل 8 امتیاز از اندوخته هایی که الان دارد می توانست بیشتر داشته باشد ولی نشد تا افسوس آن را بخورد.

 

photo_۲۰۱۷-۰۴-۰۸_۱۵-۱۳-۱۴

 

بادران و ربیعی دقیقا 16 بازی را با هم پشت سرگذاشته اند و در این بازی ها 29 امتیاز کسب نموده که همین امتیاز در مقایسه با اکبر میثاقیان با همین تعداد بازی، 6 امتیاز بیشتر است و این در حالی می باشد که ربیعی می توانست حداقل 8 امتیاز دیگر هم کسب نماید که به آن اشاره گردید.

 

جان کلام این که مربی جوان این تیم اگرچه نیاز به کمی پختگی بیشتر دارد ولی در همین حد هم توانست نتایج بهتری از اکبر میثاقیان با تجربه برای بادران کسب نماید و نتایج این تیم در نیم فصل دوم و سبک بازی که ارائه می دهد گویا همین مطلب است که بادران و ربیعی شایستگی حضور در لیگ برتر را داشته اند ولی دنیای توپ گرد و برخی از معادلات همراه با اشتباهات درون تیمی مانع از این اتفاق گردید و در نهایت این تیم با تمام توانمندی هایش نتوانست به لیگ برتر صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kvb9q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پایان راه اکبر در بادران/ روزهایی که به سختی گذشت

سوغات 6 امتیازی ربیعی از اهواز برای بادران
اختصاصی| استقلال اهواز مثل همیشه باخت؛