تاریخ انتشار: 1396/01/31 11:49
اختصاصی| بار هجومی داماش روی دوش پسرک 70 کیلویی؛
کد خبر: 215826

اگر داماش گیلان حامد اکبری نداشت؟!

داماش گیلان دیروز در ورزشگاه عضدی رشت و باحضور پرشور هوادارانش موفق شد از دربی گیلان با 3 امتیاز کامل خارج شود.
اگر داماش گیلان حامد اکبری نداشت؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، درحالی که بازی رفت این دو تیم باحواشی زیادی همراه بود، همگان تصور داشتند که این بازی نیز آبستن اتفاقات تلخی شود و حتی فدراسیون فوتبال، 2 ناظر را برای این بازی ترتیب داد. اما همه فرهنگ غنی رشت را مشاهده کردند و این دیدار بدون کوچکترین توهین و اهانتی به شخص خواص، با برتری داماش به اتمام رسید.

به سادگی نمی توان از نام حامد اکبری گذشت. بازیکنی که در چند سال گذشته در ترکیب تیم هایی که در آن حضور داشته فوق العاده کار کرده است. او امسال در لباس لاجوردی‌پوشان رشتی، بارها برای تیمش گلزنی کرده است و پاس گلهای دیدنی این پلی میکر را هیچ کس فراموش نخواهد کرد.

از تکنیک، سرعت، خلاقیت و قدرت بالای اکبری بخواهیم عبور کنیم، به هادی طباطبایی سرمربی داماش می رسیم که به خوبی از اکبری در زمین کار می کشد. طباطبایی که به خوبی می داند چه مهره گران‌بهایی در تیمش وجود دارد، او را به بال‌های کناری تیم خود برده و از یک پلی میکر، یک وینگر چپ و راست باتکنیک ساخته به راحتی تک به تک ها را برمی دارد و سبب می شود تا مهاجمان، با دروازه بان تک به تک شوند.

اوج هنرنمایی حامد اکبری این هفته و در دربی شهرداری فومن بود. داماش که برای ملحق کردن خود به بالای جدول نیاز مبرمی به 3 امتیاز داشت، با تک گل زیبای اکبری روی ارسال محمد همرنگ، توانست سه امتیاز شیرین تر از عسل را کسب کند و با این 3امتیاز، با 8 امتیاز به رده سوم جدول صعود کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27mvbn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حامد اکبری: انسانی همچون آقای حاجی‌پور تاکنون ندیده‌ام/ برنده دیدار با برق جدید خواهیم شد
اختصاصی| هافبک داماش گیلان مطرح کرد؛

شهرداری فومن در باخت مقابل داماش دبل کرد
اختصاصی| یاران فلاح چیزی برای گفتن نداشتند؛