تاریخ انتشار: 1396/02/10 12:36
اختصاصی| عباس زاده یا منشا؛
کد خبر: 213951

هرطور فکر کنید این مهاجم به درد پرسپولیس بیشتر می‌خورد

نقل و انتقالات نزدیک است و پرسپولیس برای ضعف خط حمله‌اش، نیاز به یک مهاجم طراز اول دارد.
هرطور فکر کنید این مهاجم به درد پرسپولیس بیشتر می‌خورد

به گزارش فرتاک ورزشی، گادوین منشا و محمد عباس‌زاده دو بازیکنی هستند که از هر بازیکن دیگری، شایسته پوشیدن پیراهن پرسپولیس هستند، اما کدام یک از این دو بازیکن، در حال حاضر به درد پرسپولیس می‌خورد؟ اگر بخواهیم احساسی تصمیم بگیریم، عباس‌زاده را گزینه اول قرار می‌دهیم، اما بیائیم و منطقی به این دو بازیکن نگاه کنیم و عمکلردشان را در این فصل بررسی کنیم.

گاودین منشا (پیکان تهران):

گادوین منشا مهاجم نیجریه‌ای باشگاه پیکان تهران که از بودنش در ایران رضایت کامل دارد، سومین گلزن برتر لیگ برتر فوتبال کشور محسوب می‌شود. او در لیگ برتر امسال توانسته 15 گل برای پیکان به ثمر برساند و در اولین تجربه‌اش در فوتبال ایران، آمار قابل قبولی می‌توان برای او باشد.منشا که در تیم‌های کامپوستلا، بلزن و موستا سابقه بازی دارد، در مجموع 60 بازی، 21 گل را به ثمر رساند و با این آمار، به لیگ برتر فوتبال ایران ورود پیدا کرد.

شماره 90 پیکان سواران، در این فصل خیره کننده ظاهر شد، از سرعت، تکنیک و حمل توپ بالایی برخوردار است و نمی توان از او، انتظار گلزنی روی ضربات ایستگاهی را داشت، گرچه سابقه چنین کاری را دارد. او که دوست دارد فوتبالش را در لیگ برتر ایران ادامه دهد، برای قرارداد با پرسپولیس رقم گزافی را پیشنهاد داده است و شاید همین امر، او را علاوه بر پرسپولیس، از فوتبال ایران دور کند.

محمد عباس‌زاده (نساجی مازندران):

محمد عباس‌زاده مهاجم 26 ساله قائمشهری نساجی است. وی در فصل ۹۱–۹۲ به عنوان آقای گلی لیگ دسته اول ایران دست یافت. آقای گلی که توانست رکورد بیشترین گل زده در رقابت‌های لیگ یک را به نام خود ثبت کند با 16 گل زده. وی سابقهٔ حضور در باشگاه‌های صنعت ساری را نیز دارد. در فصل ۹۳–۹۲ در بازی‌های آخر فصل خوش درخشید و پس از گذر از سد بازیکنانی چون سید مهدی سید صالحی بهترین گلزن پرسپولیس در این فصل شد و خود را به تیم تحمیل کرد.

عباس زاده در این فصل تصمیم گرفت در لیگ یک خضور داشته باشد. لیگ طاقت فرسایی که بازیکنان بزرگ، هرگز در آن موفق نبودند و عباس‌زاده نشان داد می‌تواند از تیم شهرش، به آرزوی پوشیدن مجدد پرسپولیس برسد. او در لیگی که مربیان، یک امتیاز را ارزشمندتر از سه امتیاز می‌دانند، موفق شده 23 گل به ثمر برساند و 9 دبل کند، آنهم در 30 بازی. تعداد گلها و تعداد بازی و تعداد دبل‌های عباس زاده را اگر بخواهیم با گادوین منشا بررسی کنیم، آمارها به سود بازیکن قائمشهری است نه نیجریه‌ای.

هر دوی این بازیکنان، از خصوصیات بارزی برخوردار هستند، اما عِرق عباس‌زاده به پرسپولیس و تعصبی که او نسبت به سرخپوشان دارد، مثالزدنی می باشد به طوری که بعید است این بازیکن برای دریافت نکردن مبلغ قرارداد نیز دست به اعتصاب بزند ، زیرا پول برایش مهم نیست و موفقیت باپیراهن پرسپولیس و فریاد محمد آقای گل، از هر چیزی برای این مهاجم چپ پا، ارزشمندتر است. باید منتظر نقل و انتقالات و تصمیمات پرفسور باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48nm7n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رقم بالای منشا، ساسان را پرسپولیسی خواهد کرد
اختصاصی|

بهترین فرصت آقای گل برای تحقق وعده 24 ابدی
اختصاصی| ساختار دفاعی سپیدرود ضعیف‌تر از همیشه؛