تاریخ انتشار: 1396/02/10 21:46
اختصاصی| هفته سی و چهارم لیگ یک؛
کد خبر: 213812

پیش بازی نفت مسجدسلیمان - ملوان؛ جشن صعود در جنوب؟!

آخرین بازی ملوانان در فصل جاری با اما و اگر های فراوانو چشم به معجزه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان برگزار می شود.
پیش بازی نفت مسجدسلیمان - ملوان؛ جشن صعود در جنوب؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، هفته سی و چهارم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران جام آزادگان عصر روز( دوشنبه ۱۱ اردیبهشت) با برگزاری دیداری حساس بین تیم های فوتبال نفت مسجد سلیمان و ملوان بندرانزلی آغاز خواهد شد .

آخرین تقابل :

آخرین تقابل دو تیم به هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته اول مربوط است که ملوان در آن دیدار میزبان نفت مسجد سلیمان بود که این دیدار با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید .

موقعیت دو تیم در جدول رده بندی :

هم اکنون ملوان با کسب ۵۷ امتیاز از ۳۳ بازی در رده چهارم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد و با کسب هر سه امتیاز این دیدار می تواند حداکثر به رده دوم جدول قرار گیرد و تیم نفت مسجد سلیمان نیز با کسب ۳۶ امتیاز از ۳۳ بازی در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد .

سه دیدار آخر :

در کارنامه ملوان در سه دیدار اخیر یک برد ویک مساوی و یک شکست و سه گل زده و چهار گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب ۴ امتیاز بوده است .

در کارنامه تیم نفت مسجد سلیمان در سه دیدار اخیر یک برد و دو مساوی ثبت شده است، نفت مسجد سلیمان در این سه دیدار اخر ۷ گل زده و سه گل خورده ثبت شده است و حاصل این نتایج کسب پنج امتیاز از سه دیدار اخیر بوده است .

تیم داوری :

قضاوت این دیدار بر عهده سید مهدی سید علی است و در این دیدار حسن یوسفی، حمید سبحانی و جواد محمدی را در امر قضاوت همراهی خواهند کرد. ناظر این دیدار نیز علی خسروی است.

محرومین و مصدومین :

ملوان صادق صادقی را به دلیل مصدومیت و مهیار زحمتکش را به دلیل سه کارته بودن در این بازی دراختیار ندارد .

پیش بینی :

ملوان در دوهفته گذشته نتوانست نتایج لازم را کسب نماید و شکست در مقابل پارس جنوبی و تساوی در مقابل خونه به خونه بابل کار ملوان را برای صعود بسیار دشوار کرد ملوان در صورت برد در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان فقط در صورت تساوی یا باخت دو تیم سپیدرود و گل گهر سیرجان می تواند به لیگ برتر صعود کند .

تیم نفت مسجد سلیمان هم با تساوی که هفته گذشته بدست آورد نتوانست بقا خود را در لیگ آزادگان تا حد زیادی تثبیت کند.

دیدار نفت مسجد سلیمان و ملوان بندر انزلی راس ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۱۱ اردیبهشت در ورزشگاه شهید بهنام محمدی برگزار خواهد شد و این دیدار به صورت مستقیم از شبکه تلویزیونی ورزش پخش خواهد شد .

دمای هوای شهر مسجد سلیمان در هنگام برگزاری این دیدار ۳۶ درجه و میزان رطوبت ۱۴ درصد است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lx9re

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیش بازی ملوان-نفت مسجدسلیمان؛ سهراب یا حاجی مایلی، کدامیک رستگار می شوند!

مدعی سقوط چگونه به ساحل آرامش رسید
اختصاصی| نقش پر رنگ فکری در mis؛

زمانی بار دیگر شایستگی های خود را به اثبات رساند
اختصاصی| با عملکرد موثر در بازی با ملوان؛