تاریخ انتشار: 1396/02/11 21:24
سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛
کد خبر: 213598

نظرمحمدی: سپیدرود قطب جدید فوتبال ایران خواهد شد/ باید از لحاظ اقتصادی قوی‌تر باشیم

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: از خوشحالی مردم گیلان و مردم رشت به دلیل صعود به لیگ برتر خوشحال هستم.
نظرمحمدی: سپیدرود قطب جدید فوتبال ایران خواهد شد/ باید از لحاظ اقتصادی قوی‌تر باشیم

به گزارش فرتاک ورزشی، علی نظرمحمدی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر در کنفرانس خبری بعد از بازی افزود: امیدواریم که مسئولان استان، قدر این تیم و همچنین هواداران بی شمار و متعصب آن را بدانند.

وی اظهار کرد: شیرینی این پیروزی و صعود به لیگ برتر ما بسیار لذتبخش است چون تیم سپیدرود در طول مسابقات بسیار مظلوم بود و با دست خالی توانستیم به لیگ برتر صعود کنیم.

نظرمحمدی در مورد دیدار این تیم با نساجی قائمشهر نیز بیان داشت: بازی بسیار سخت و نفس گیری بود که خوشبختانه موفق شدیم برابر این تیم به برتری برسیم و به لیگ برتر صعود کنیم.

وی ادامه داد: در 30 دقیقه اول بر بازی تسلط داشتیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم اما در 30 دقیقه دوم 2 گل خوردیم و پس از آن نیز در 30 دقیقه پایانی با تعویض هایی که انجام دادیم و همچنین حمایت همه جانبه طرفداران ، دوباره بر بازی تسلط کامل یافتیم و توانستیم سومین گل را نیز به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت اضافه کرد: من به بازیکنانم ایمان داشتم و امیدواری زیادی برای صعود به لیگ برتر داشتیم که سرانجام موفق نیز شدیم.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و نساجی قائمشهر ، عصر دوشنبه در هفته پایانی رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه 3 بر 2 حریف خود را شکست داد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت با این پیروزی 61 امتیازی شد و پس از پارس جنوبی جم، در مکان دوم جدول رده بندی قرار گرفت و به همراه این تیم به لیگ برتر صعود کرد.

خبرنگار: "حسین مجرد"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27m6je

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مادری که رفت و فرزندی که تاریخ ساز شد؛ صعود نظرمحمدی با دعای خیر مادر
شاهکار علی نظر در لیگ یک؛

نظرمحمدی: جدال برای صعود تا روز آخر ادامه دارد
بازیکنان خود را بدهکار هواداران می‌دانستند

چهار رکورد توسط سپیدرود در هفته سی‌ام لیگ یک شد
اختصاصی| لیگ برتر در همین نزدیکی است؛

نظرمحمدی: نسبت به صدرنشینی هیجان زده نیستیم
اختصاصی| سرمربی سپیدرود رشت مطرح کرد؛