تاریخ انتشار: 1396/02/16 21:07
اختصاصی| نسخه سرمربی فولاد یزد برای سقوط؛
کد خبر: 212485

پنج جلسه تمرین هفتگی برای بازیکنان، پانزده مصاحبه اختصاصی برای سرمربی/ مصاحبه های محمود امیری از جلسات تمرینی بیشتر بود

تیم فوتبال فولاد یزد به لیگ دسته دوم سقوط کرد.
پنج جلسه تمرین هفتگی برای بازیکنان، پانزده مصاحبه اختصاصی برای سرمربی/ مصاحبه های محمود امیری از جلسات تمرینی بیشتر بود

به گزارش فرتاک ورزشی، باشگاه بازیکن ساز و کارخانه بازیکن سازی یزد، در حالی که طی چند سال اخیر با مشکلات عدیده ای مواجه بود، موفق می شد هر ساله چندین و چند بازیکن مطرح را به فوتبال کشورمان معرفی کند اما امسال گویا داستانش فرق می‌کرد.

باشگاه فولاد یزد مهره های تاثیرگذاری را به فوتبال کشور معرفی کرد که می توان از جمله آنها به احمد نورالهی، مهران مرادعلی، میکائیل ایمن تراج، وحید جمالی، رضا نبی زاده، فرشاد اسماعیل زاده، ابوالفضل اعلایی و... اشاره کرد که این تیم، این فصل به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

این فصل لیگ آزادگان برای فولاد یزد خوب آغاز نشد و در همان ابتدای کار مدیر عامل این باشگاه نافعی، هدایت تیم و بستن آن را به حمید آسیابانپور سپرد. وی نیز خیلی خوب عمل نکرد و نتوانست در نقل و انتقالات ابتدای فصل مهره های خوبی را به خدمت بگیرد. در ادامه مدیریت این باشگاه تصمیم گرفت محمود امیری مربی بومی این شهر را روی نیمکت بنشاند و سکان هدایت تیم را به او بسپارد.

امیری از همان ابتدا با آمدن به تیم، با جنجال ها و شلوغ کاری های فراوان هدایت تیم را بر عهده گرفت و تمرکز چندانی روی تیم خود نداشت و هر هفته با نتایج تاسف باری که می گرفت پس از پایان مسابقه چنین جملاتی را عنوان می کرد: "هیچ حمایتی نمی شویم و مسئولین هیچ کمکی را به تیم نمی کنند، منابع مالی و امکانات خوبی در اختیار نداریم، مسئولین تیم مشخص نیست که چه کسانی هستند، چه کسی باید پاسخگوی بازیکنان باشد و..." به این صورت هر هفته باخت را به گردن کسی می انداخت و این داستان ادامه داشت تا پایان فصل و سقوط فولاد یزد به لیگ دسته دوم.

 اما چیزی که در این میان خیلی مشکوک بود، عدم تمرکز در کادر فنی این تیم بود چرا که شخص سرمربی این باشگاه هر روز در سایت ها و روزنامه های مختلف در حال مصاحبه بود که همین نمونه اش به گفتگوی تلویزیونی وی با شبکه استانی یزد در شب گذشته بود.

مهم ترین مشکلی که فولاد یزد داشت، نداشتن یک رهبر واقعی روی نیمکت بود چرا که آن ها هر ساله با مشکلات مالی روبه رو بودند اما بازی های خیلی خوبی را ارائه می کردند و مهره های تاثیرگذاری را به فوتبال کشور معرفی می کردند.

 اما این فصل هیچ ثمره ای نداشت و با تیم بستن ضعیف آسیابانپور و در ادامه نقل و انتقالات بی ثمری که امیری در نیم فصل دوم به وجود آورد و تمرکز نداشتن روی تیم خود سبب سقوط فولاد یزد به لیگ دسته دوم بود چرا که مشکلات مالی فجر سپاسی بسیار و به مراتب بیشتر از فولاد یزد بود اما آن ها توانستند خیلی خوب عمل کنند و روحیه خود را برگردانند و در لیگ باقی بمانند.

اما یزدی ها هیچ گاه موفق نشدند چرا که روی نیمکت خود از داشتن یک رهبر و یک کاپیتان و سرمربی خوب بی بهره بودند.

مهم ترین دلیلی که سایت فرتاک در سقوط فولاد یزد می تواند رصد کند، نداشتن بازیکن خوب و حمایت نکردن مسئولان نبود چرا که این اتفاقات در سال های اخیر نیز اتفاق افتاد بلکه مصاحبه های بی دلیل و فراوان محمود امیری بود، به نظر می رسید مصاحبه های هفتگی وی بیشتر از جلسات تمرینی تیمش باشد و همین دلیل نتوانست موفق عمل کند و در نهایت فولاد یزد به لیگ دسته دوم سقوط کرد.

نویسنده: "آلن حیدری"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mv9wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


امیری: بعد از بازی گل‌گهر پشت پرده باشگاه را شرح خواهم داد/ انجام یک بازی جوانمردانه هدف ماست
اختصاصی| سرمربی وحدت یزد مطرح کرد؛