تاریخ انتشار: 1396/02/24 19:09
اختصاصی| خرمشهر پرواز می‌کند یا شاهین؛
کد خبر: 210797

پیش بازی شاهین بوشهر - اروند خرمشهر؛ بزن بزن جنوبی‌ها!

در آخرین هفته از رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته دو روز دوشنبه این هفته تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی میزبان تیم اروند خرمشهر است.
پیش بازی شاهین بوشهر - اروند خرمشهر؛ بزن بزن جنوبی‌ها!

به گزارش فرتاک ورزشی، در آخرین هفته از رقابت‌های مرحله نهایی لیگ دسته دو روز دوشنبه این هفته تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه شهید بهشتی میزبان تیم اروند خرمشهر است.

چهار تیم فوتبال شهرداری تبریز، شهرداری همدان، اروند خرمشهر و شاهین شهرداری بوشهر از گروه الف مرحله نهایی لیگ دسته دو شانس صعود مستقیم یا راهیابی به پلی آف را دارند .

تیم فوتبال شاهین بوشهر می‌تواند با پیروزی در برابر اروند خرمشهر فارغ از هر نتیجه‌ای در دیدار شهرداری تبریز و شهرداری همدان حضور خود در پلی آف را قطعی کند.

سفیدپوشان بوشهری روز دوشنبه کار سختی را در پیش دارند ، امیدهای هواداران پرشور شاهین به ساق‌های بازیکنانی است که اگر موفق شوند حریف خرمشهری را با باخت بدرقه کنند کار بزرگی انجام داده اند.

در دیدار رفت دو تیم به نتیجه تساوی 2 بر 2 دست یافتند که گل های اروند را علی چراغی و گل های شاهین را افشین محمدی به ثمر رساند.

شاگردان علی نیکبخت هم برای پیروزی در میدان حاضر می‌شوند و امیدوار هستند با پیروزی در این دیدار حساس و شکست شهرداری همدان در تبریز،  خرمشهری‌ها را به امتیاز لیگ دسته اولی نزدیک کنند و به همین ترتیب باشگاه اروند خرمشهر برای اعزام هواداران خود به بوشهر برنامه‌ریزی انجام داده است تا این تیم در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر تنها نباشد.

در بوشهر این روزها علاوه بر تب و تاب انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر، استرس و هیجان هواداران و فوتبال دوستان بوشهری را می‌توان حس کرد.

آنها سال‌هاست جشن صعود نداشته‌اند، شاهین در سال 88 با صعودش همیشه تیرماه را ماه به یاد ماندنی اهالی فوتبال کرد و این بار شاهین شهرداری بوشهر می‌تواند با پیروزی در برابر اروند، اردیبهشت گرم بوشهر را بهشت کند.

شاگردان حمید کللی‌فرد در این دیدار باید بدون کاپیتان خود مسعود نظرزاده به میدان بروند، نظرزاده در دیدار هفته قبل برابر هف سمنان از بازی اخراج شد تا غایب بزرگ دیدار مرگ و زندگی نام بگیرد.

هواداران شاهین برای دیدار با اروند پویشی تشکیل داده و از هم می‌خواهند با لباس سفید در ورزشگاه حاضر شوند تا سکوهای ورزشگاه پیر بوشهر را سفید پوش کنند.

روز دوشنبه همه بوشهری‌ها برای پرواز شاهین دست به دعا خواهند شد تا پرواز این پرنده محبوب در آسمان ورزش ایران را نظاره‌گر باشند.

دیدار فوق حساس شاهین بوشهر و اروند خرمشهر ساعت 17 روز دوشنبه در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می‌شود.

خبرنگار: "محسن باستی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ljpj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


از بازی مرگ و زندگی در تبریز تا تب و تاب جنوبی ها در بوشهر
اختصاصی| تمام احتمالات صعود چهار تیم گروه یک؛

فرار از شکست با گلهای محمدی؛ اروند بدشانسی آورد
اختصاصی| دشت یک امتیازی شاهین در آبادان؛

آقای گل لیگ دو در آستانه ثبت رکوردی جدید
اختصاصی| چراغ بالا به سبک علی محمد؛

نظری: بین دو نیمه هم قسم شدیم که نتیجه را جبران کنیم
اختصاصی| مدافع شاهین بوشهر مطرح کرد؛