تاریخ انتشار: 1396/02/24 19:34
اختصاصی| مهاجم شاهین بوشهر مطرح کرد؛
کد خبر: 210787

وحید حاج‌عربی: مطمئن هستم فردا ورزشگاه پر می‌شود/ اگر صعود نکنیم مدیون عوامل و کادرفنی خواهیم شد

مهاجم تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر معتقد است که در بازی فردای (دوشنبه) این تیم مقابل اروند خرمشهر استادیوم پر خواهد شد.
وحید حاج‌عربی: مطمئن هستم فردا ورزشگاه پر می‌شود/ اگر صعود نکنیم مدیون عوامل و کادرفنی خواهیم شد

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید حاج‌عربی مهاجم تیم شاهین شهرداری بوشهر درخصوص شرایط این باشگاه پیش از بازی با اروند گفت: شرایط در هفته گذشته عالی بود. تمرینات فوق العاده و رفاقتی که بین بچه‌ها رخ داده است، سبب شده تا همه متحد شویم و برای لیگ یکی کردن تیم شاهین تلاش کنیم.

وی درخصوص شناخت از تیم حریف گفت: قطعا هر مربی‌ای برای اینکه پیروز میدان شود تیم حریف را آنالیز می‌کند و توانایی آقای کللی‌فرد برای همه ثابت شده است و ایشان هم نقاط ضعف و قدرت حریف را برای ما شرح دادند و همه ما کاملا در این خصوص توجیه هستیم و انشالله اگر سه امتیاز بازی را بگیریم، و آن طرف نیز مساوی شود، به طور مستقیم به مرحله بعد می‌رویم.

حاج‌عربی درخصوص هواداران و آیا در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند یا خیر گفت: در سطح شهر بنرهای مختلفی از بازی ما و اروند نصب شده است که نشان از تبلیغات گسترده باشگاه و مردم دارد. باشگاه چندین هزار پیراهن سفید سفارش داده است تا ورزشگاه یکدست سفیدپوش شود و یقین دارم مردم بوشهر چه آنهایی که طرفدار ما هستند یا تیم‌های دیگر استان، دست در دست هم به تشویق و حمایت از شاهین خواهند پرداخت.

وی درخصوص زحمات عوامل باشگاه در این مدت خاطر نشان کرد: انصافا صادق‌ترین مدیران و زحمت‌کش‌ترین کادرفنی را در نیم فصل دوم در تیم شاهین بوشهر دیدم. با اینکه در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم اما آنقدر نتایج تیم برایم اهمیت دارد که گویی یک بوشهری هستم. اگر به لیگ یک صعود نکنیم، مدیون زحمات کادرفنی و عوامل باشگاه هستیم زیرا آنها خیلی برای ما تلاش کردند و حداقل کاری است که می‌توانیم برای آنها انجام دهیم، صعود به لیگ یک است.

مهاجم شاهین بوشهر در پایان گفت: 6 ماه فوق العاده در بوشهر را سپری کردم. خوشی‌های زیادی از این شهر در ذهنم نقش بسته است. به عنوان برادر کوچکتر، از تمامی مردم بوشهر، نوجوانان، جوانان، پیشکسوتان و ... دعوت می‌کنم برای بازی فردا به ورزشگاه بیایند و شاهین را تشویق کنند تا بتوانیم باحمایت آنها تیم اروند را شکست دهیم و لیگ یک را بغل کنیم.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ov7wg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علی نیکبخت: بوشهر مردمان خونگرمی دارد/ فدراسیون در هفته آخر از بهترین ناظر و داوران استفاده کند
اختصاصی| سرمربی اروند خرمشهر مطرح کرد؛

پیش بازی شاهین بوشهر - اروند خرمشهر؛ بزن بزن جنوبی‌ها!
اختصاصی| خرمشهر پرواز می‌کند یا شاهین؛

از بازی مرگ و زندگی در تبریز تا تب و تاب جنوبی ها در بوشهر
اختصاصی| تمام احتمالات صعود چهار تیم گروه یک؛

فرار از شکست با گلهای محمدی؛ اروند بدشانسی آورد
اختصاصی| دشت یک امتیازی شاهین در آبادان؛