تاریخ انتشار: 1396/02/29 11:18
اختصاصی| مرور دو سال از تیم داری کاشونی‌ها؛
کد خبر: 209871

عملکرد مثبت شهرداری کاشان در لیگ دو

تیم فوتبال شهرداری کاشان در لیگ 2 کشور با قهرمانی در دور اول و سومی در دور نهایی هرچند نتوانست به لیگ یک صعود کند اما غیرت و تعصب بازیکنان این تیم و هدایت خوب اشرف را نباید نادیده گرفت.
عملکرد مثبت شهرداری کاشان در لیگ دو

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم شهرداری کاشان، در این فصل از مسابقات اگر به درستی حمایت و پشتیبانی شده بود، روز گذشته به جای افسوس و گریه و به جای اینکه شاهد صعود تیم شهرداری ماهشهر باشد خودش جشن صعود برگزار می کرد، امابه دلیل مسائلی که بارها تذکر داده شد و گوش شنوایی نبود این مهم محقق نشد.

 تیم شهرداری کاشان در دوره دوم با 14 گل زده بهترین خط حمله را به خود اختصاص داد و این درحالی بود که  شهرداری ماهشهر تیم اول گروه 11 گل زده داشت، تیم برق شیراز هم که به پلی آف صعود کرد 3 شکست را در پرونده خود داشت اما تیم شهرداری کاشان که از رسیدن به پلی آف محروم شد تنها 2 شکست داشت که اتفاقا هر دو شکست را از گربه سیاه اش، شهرداری ماهشهر در دو دیدار  رفت و برگشت دریافت کرد.

شهرداری کاشان در دوره دوم و در 5 بازی که خارج از خانه انجام داد تنها 1 شکست 1 پیروزی و 3 مساوی در پرونده اش به ثبت رسید و این رکورد خوبی در بین 6 تیم دور دوم بود.

کاشانی ها در دور اول که به مقام قهرمانی رسیدند از 22 بازی 11 پیروزی و 7 مساوی و تنها 4 شکست را در پرونده خود به ثبت رسانیدند که 2 شکست از 4 شکست کاشانی ها را همین گربه سیاه شان شهرداری ماهشهر که در مکان سوم جدول قرار گرفت رقم زد.

به هر حال تیم شهرداری کاشان در لیگ دو امسال تیم با ثباتی نشان داد که این بیانگر قدرت تیم شهرداری کاشان بود.

 تیمی که قاسم سیانکی آن را در ابتدای فصل بست و حدود نیم فصل را با شهرداری کاشان بود، با رفتن سیانکی، محمد حسین اشراف السادات سکاندار تیم شهرداری کاشان شد و الاق و الانصاف هم خوبی تیم را رهبری کرد و هم کارنامه ای درخشانی را از خود برجای گذاشت و در بازی آخر تا زمانی که 2 بر 1 از برق شیراز جلو بود لیگ یکی بود اما وزش باد شدید روز گذشته و بدشانسی و عدم یار دوازدهم همه و همه دست به دست هم داد تا پنالتی کذایی دقیقه 90  همه آرزوهای حسین اشرف و تیم شهرداری کاشان و فوتبالدوستان کاشانی را بر باد دهد و آن موقع بود که افسوس امتیازهای  از دست داده با شهرداری ماهشهر و نفت امیدیه را خوردیم.

به هر حال قسمت نبود کاشانی امسال که بیشترین شانس را برای صعود به لیگ  یک را داشتند در ورزشگاه 15 هزار نفری امیرکبیرکاشان جشن صعود به لیگ یک برگزار کنند. اما چه خوب است باشگاه شهرداری کاشان  در مراسمی از زحمت طاقت فرسای یکساله تک بازیکنان تیم شهرداری کاشان که هیچکدام کم کاری نکردند و با دل و جان و با غیرت و تعصب  برای شهرداری کاشان بازی کردند و به جای اینکه توپ با دل هایشان برای موفقیت شهرداری کاشان بازی کردند تقدیر و تجلیل شود.

 محمد حسین اشرف السادات هم قول بدهد اسکلت تیم شهرداری کاشان را برای فصل بعد حفظ کند و تعدادی از بازیکنان خوب فوتبال کاشان از جمله عمران سرانجام که از خود مجموعه شهرداری کاشان است و بازیکن توانمند  و بدون هزینه ای برای شهرداری کاشان است را به تیم اضافه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zaova

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برق جدید شیراز به پلی آف لیگ یک رسید
اختصاصی| پایان دراماتیک در کاشون؛

زمان دیدار شهرداری کاشان و برق جدید تغییر کرد
اختصاصی| بدون حضور هواداران دو تیم؛

منفی بودن نتیجه اعترض تیم ما کذب است
اختصاصی| مدیرعامل شهرداری کاشان مطرح کرد؛

عدم اعزام باشگاه داماش گیلان به کاشان
اختصاصی| به دلیل جای خالی در هتل؛