تاریخ انتشار: 1396/02/30 12:38
اختصاصی| سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛
کد خبر: 209688

حسین اشرف: قاسم سیانکی نقش بسزایی در نتایج تیم داشتند/ فرهنگ صعود در کاشان جا افتاده است

تیم فوتبال شهرداری کاشان با تساوی خانگی مقابل برق جدید شیراز، نتوانست به پلی آف لیگ دو برود و پرونده این تیم در لیگ دو امسال بسته شد.
حسین اشرف: قاسم سیانکی نقش بسزایی در نتایج تیم داشتند/ فرهنگ صعود در کاشان جا افتاده است

به گزارش فرتاک ورزشی، محمدحسین اشرف سرمربی تیم شهرداری کاشان درخصوص بازی با برق جدید شیراز گفت: در این بازی آن طوری که ما می‌خواستیم پیش نرفت. داور بازی در دقیقه 90 یک پنالتی اعلام کرد که اصلا پنالتی نبود ولی پنالتی گرفت و گل خوردیم و بازی مساوی شد و نتوانستیم به پلی آف برسیم. بعد بازی فیلم بازی را دیدم و متاسفانه به جرات می‌توانم بگویم که پنالتی نبود و داور به اشتباه پنالتی گرفت.

وی درخصوص اشتباهات داوری ادامه داد: داور بازی به راحتی سر تیم ما را برید. از دقیقه 1، به چندین بازیکن ما بدون دلیل کارت زرد داد ولی آن طرف کادرفنی تیم مقابل تا وسط زمین می‌آمدند و اعتراض می‌کردند، اما کمترین تذکری به آنها داده نمی‌شد. اگر فوتبال این است که در خانه به تیم میزبان ظلم شود، آن را نمی‌خواهیم.

اشرف درخصوص شروع تمرینات فصل جدید تیم شهرداری نیز گفت: ما از 20 خرداد ماه تمرینات فصل جدید را آغاز خواهیم کرد. با شهردار محترم یکشنبه یا دوشنبه جلسه داریم و برای مشخص شدن بودجه فصل آینده، تصمیماتی اتخاذ خواهد شد. ما تا پایان ماه مبارک رمضان با بازیکنان غیربومی تمرین می‌کنیم و بعد از ماه رمضان، سعی می‌کنیم 6-7 بازیکن غیربومی در سطح بالا به تیم تزریق کنیم.

سرمربی شهرداری کاشان درخصوص نقش قاسم سیانکی، سرمربی نیم فصل اول این تیم نیز گفت: تیم را آقای سیانکی بست و شکی نیست در اینکه ایشان در نتایج تیم سهیم بودند. آقای سیانکی برای تیم شهرداری زحمات زیادی کشیدند و نتایج فوق‌العاده‌شان در نیم فصل اول، گواهی این موضوع را می‌دهد.

وی افزود: ما پارسال برای نیافتادن می‌جنگیدیم اما امسال برای بالا رفتن از لیگ دو. اعتقاد دارم صعود نکردنمان به نفع ما شد زیرا تجربه تیمداری ما بیشر شد و تفکر حرفه‌ای بودن در مسئولین ما به وجود آمد. فرهنگ صعود در کاشان جا افتاده است و این خیلی به ما برای فصل آینده کمک خواهد کرد. سعی می‌کنیم با حفظ اسکلت تیم، برای فصل آینده مدعی قهرمانی باشیم.

خبرنگار: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pv65r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین اشرف: در صورت صعود بودجه 10 میلیاردی تصویب شده است/ برای بازی داماش فیلم‌بردار فرستادیم
اختصاصی| سرمربی شهرداری کاشان مطرح کرد؛

شهرداری کاشان را به هتل شهر خودش راه ندادند
اختصاصی| بغض سرمربی شهرداری کاشان ترکید؛