تاریخ انتشار: 1396/03/07 12:06
به دلیل سکته مغزی؛
کد خبر: 207956

بازیکن مس کرمان درگذشت؛ اعضای بدن باغگلی اهدا شد

متاسفانه تلاش‌های پزشکی برای وحید باغگلی نتیجه بخش نبود و این فوتبالیست جوان کرمانی که از ناحیه‌ی گردن و سر ضربه دیده بود، صبح امروز درگذشت.
بازیکن مس کرمان درگذشت؛ اعضای بدن باغگلی اهدا شد

به گزارش فرتاک ورزشی، وحید باغگلی که متولد 1368 بود در تمامی‌ رده‌های سنی فوتبال مس بازی کرده بود و فصل پیش نیز در تیم مس ب توپ می‌زد. این بازیکن در مقطعی به عضویت تیم بزرگسالان مس در رقابت‌های لیگ برتر نیز درآمده بود.

باغگلی هفته‌ی گذشته در یکی از سالن‌های کرمان مشغول بازی فوتسال بود که در یک صحنه برای زدن ضربه سر بلند شد ولی با از دست دادن تعادل خود از ناحیه گردن به زمین آمد و موجب شد که از این ناحیه و سر به شدت آسیب ببیند.

در حالی که در روزهای اول سطح هوشیاری او چندان پائین نبود و احتمال خطر مرگ برای این فوتبالست مطرح نشده بود اما پزشکان اعلام کرده بودند که در صورت زنده ماندن،  این جوان از ناحیه‌ی گردن به پائین فلج خواهد شد.

در حالی که روز گذشته مرگ مغزی او تائید شد و خانواده‌ی باغگلی قصد اهدای اعضای بدن او را داشتند ولی سطح خونریزی داخلی این فوتبالیست آنقدر شدید شد که این اجازه را نداد و در نهایت بامداد امروز این جوان فوتبالیست کرمانی در کمال ناباوری جان به جان آفرین تسلیم کرد.

مراسم تشیع جنازه‌ی این فوتبالیست از ساعت 9 صبح فردا از بهشت زهرای کرمان به سمت مسجد صاحب الزمان برگزار می‌گردد.

سایت فرتاک ورزشی این داغ بزرگ را به خانواده‌ی آقای باغگلی تسلیت عرض می‌نماید و برای خانواده‌ی این جوان صبر جزیل آرزو می‌کند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enky6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قطع نخاع شدن فوتسالیست مس کرمان در سالن

مذاکرات مستقیم مدیرعامل مس کرمان با سرمربی در تهران
نیمکت مس مرد اولش را به زودی خواهد شناخت؛

چرا دست‌نشان به مس کرمان نه گفت؛ سرمربی بازی!
اختصاصی| تلاش گزینه‌ها برای بیشتر کردن صفرهای قرارداد؛

دست‌نشان: با مس صحبت کردم اما چیزی نهایی نشده است
هنوز از خونه به خونه جدا نشده‌ام؛