تاریخ انتشار: 1396/03/29 13:47
کار سختی که امپراطور شمال عملی کرد؛
کد خبر: 202497

نادر دست نشان چگونه ملوان را به ساحل آرامش رساند؟!

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته نتوانست به لیگ برتر صعود کند، با پایان لیگ یک روز هم رنگ خوشبختی را ندید تا اینکه خبر ورود نادر دست نشان به انزلی در شهر پیچید.
نادر دست نشان چگونه ملوان را به ساحل آرامش رساند؟!

به گزارش فرتاک ورزشی، در روزهایی که هواداران ملوان با چشمانی اشک‌بار شب را صبح می‌‌کردند و چند کیلومتر آن طرف‌تر هواداران سپیدرود به جشن و پایکوبی می‌پرداختند، هواداران قوی سپید انزلی فکرش را نمی‌کردند برای فصل جدید این تیم با قدرت حاضر شود.

زمانی که نادر دست نشان به انزلی رسید، با استقبال گرم هواداران این تیم روبه رو شد اما عدم عقد قرارداد رسمی او با ملوان کمی هواداران را دلسرد کرده بود و در آن طرف نیز تیم‌هایی مانند مس کرمان و چند تیم دیگر دایه مذاکره با دست‌نشان سر داده بودند اما زمانی که دست‌نشان با ملوانان قرارداد امضا کرد، انگار زمین و زمان به هم دوخته شد تا هواداران ملوان از اشک حسرت، به اشک شوق برسند.

دست نشان که کار کردن با تیم‌های پرطرفدار را به خوبی بلد است، در اولین اقدام نقل و انتقالاتی، نقاط ضعف تیم را نشانه رفت و با خروج ایمان صادقی از دروازه این تیم، او حجت صدقی را از پیکان آورد و در ادامه روند روبه رشدش، دو مهاجم خوب به نام‌های بابک مرادی و میلاد احمدی را سرباز ملوان کرد تا دغدغه گلزنی هواداران، برطرف شود.

امپراطور شمال نقطه ضعف اساسی در خط میانی خود حس کرد و به همین منظور، ایمان باصفا و امین جهان کهن که هر دو از هافبک دفاعی‌های قدرتمند لیگ یک فصل گذشته بودند را جذب کرد تا در این پست نیز پرچمش بالا باشد. اکنون نگرانی هواداران ملوان قلب دفاعی این تیم است که قطعا دست‌نشان برای آن پست نیز مهره‌های قابل قبولی کنار گذاشته است.

کار سخت امپراطور در انزلی پس از چندین روز تلاش مستمر نتیجه داده است و او توانست ملوانان را به ساحل آرامش در نقل و انتقالات برساند و باید دید نتایج نیز دست‌نشان در لیگ یک نیز با او همراه خواهد شد یا دست تقدیر چیز دیگری برای وی نوشته است.

نویسنده: "حسین پنبه‌کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36vlz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست خرید دست‌نشان در ملوان لو رفت

رسمی؛ نادر دست نشان سرمربی ملوان شد
با تایید اعضای هیات مدیره باشگاه ملوان؛

فرشاد اسماعیل‌زاده با ملوانان به توافق نرسید
مهاجم فولاد یزد به پیشنهادات دیگر فکر خواهد کرد؛