تاریخ انتشار: 1396/03/29 14:27
خطر در کمین است؛
کد خبر: 202486

خونه به خونه اشتباه تیم ملی ایتالیا را انجام ندهد!

باشگاه خونه به خونه بابل قصد دارد در این فصل از رقابت‌های لیگ یک، با ترکیبی جوان پای به مسابقات بگذارد.
خونه به خونه اشتباه تیم ملی ایتالیا را انجام ندهد!

به گزارش فرتاک ورزشی، بابلی‌ها که در دو فصل گذشته و با هزینه‌های فراوان قصد داشتند لیگ برتری شوند، هیچ سودی از بازیکنان نامی‌شان نبردند و همین امر سبب شد تا مدیران این تیم برای فصل جدید، فقط 6 بازیکن فصل گذشته خود را در ترکیب تیمشان نگه دارند.

سیاست جدید باشگاه خونه به خونه استفاده از بازیکنان جوان این شهر است. بازیکنانی که فصل قبل در ترکیب تیم امیدهای خونه به خونه به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر کشور دست یافتند و سبب جلب اعتماد اخوان حسن‌زاده شده‌اند.

جوان کردن تیم بزرگسالان آن هم به طور ناگهانی قطعا تبعات سنگینی را برای هر مجموعه‌ای در بر خواهد داشت. همانطور که تیم ملی والیبال ایتالیا در لیگ جهانی امسال دست به جوان‌گرایی زد و نتیجه‌اش آن شد که آنها در رده بندی نهایی، دو پله پائین‌تر از ایران قرار بگیرند و در جدول 12 تیمی، در رده یازدهم جدول جای بگیرند.

قطعا بازیکنان بزرگسال و باتجربه در کنار بازیکنان جوان علاوه بر انگیزه‌ای که به آنها خواهد داد، سبب خواهد شد تا این بازیکنان جوان عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند و قطعا چند مهره باتجربه و ارزشمند باید در تیم فصل آینده خونه به خونه وجود داشته باشد تا تیم یک پشتوانه خوب بسازد. از بابل خبر می‌رسد که بیش از 12 بازیکن فصل گذشته امیدهای خونه به خونه با صلاح‌دید حسین رحمانی، سرمربی جدید این تیم به تیم بزرگسالان اضافه خواهند شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngy8v

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسین رحمانی سرمربی خونه به خونه شد
ریسک بزرگ خونه به خونه می گیرد؟؛

رابطه دو باشگاه خونه به خونه و مس پا برجای ماند
با ورود سه بازیکن خونه به خونه به کرمان؛