تاریخ انتشار: 1396/04/04 15:02
در جریان باشید که در کرمان جریانی جاری است؛
کد خبر: 200961

نقل‌و‌انتقالات شبهه ناک تیم‌های کرمانی؛ شر به پا می‌شود!

لیست ورودی‌های تیم مس کرمان چند روزی هست که خالی مانده است و این تیم در حالی که باید شش جای خالی لیست خود را با چند بازیکن در پستهای مختلف از دفاع گرفته تا حمله پرکند، در روزهای گذشته پیراهن مس را هنوز بر تن کسی قامت نزده است تا پچ پچ هواداران در این زمینه بلند شود.
نقل‌و‌انتقالات شبهه ناک تیم‌های کرمانی؛ شر به پا می‌شود!

 خیلی‌ها در کرمان منتظر بودند که با جذب بهرام رشیدفرخی مهاجم سابق همین باشگاه مس کرمان که در فولاد خوزستان توپ می‌زد، بازار جذب بازیکنان مس از رکود چند روز اخیر خود خارج شود اما ناگهان همان  اتفاقی رخ داد که در هفته‌ی گذشته نیز برای تیم مس درچند نوبت متوالی رخ داده بود، برای این بازیکن نیز تکرار شد.

رشیدفرخی روز گذشته به باشگاه مس کرمان آمد و لبخند رضایت او پس از مذاکره با مدیران مس، تقریبا همه را مطمئن می‌کرد که این مهاجم جوان کرمانی به مس کرمان برمی‌گردد.

رشیدفرخی در راهروی باشگاه نیز به همگان از علاقه‌اش برای بازی در مس کرمان گفت و اینکه مشکل قراردادی از سال‌های قبل با تیم مس رفسنجان دارد و پس از حل آن در عصر روز گذشته، برای عقد قرارداد امروز به کرمان می‌آید.

در حالی که همه صبح امروز منتظر عکس بادگاری رشیدفرخی با پیراهن مس کرمان بودند، اما ناگهان صبح امروز خبر توافق او با تیم مس رفسنجان منتشر شد تا رشیدفرخی پنجمین بازیکنی باشد که در لیست جذب مسی‌های کرمان قرار می‌گیرد، مذاکرات اولیه به خوبی و خوشی با او انجام می‌شود، بازیکن مدنظر برای آمدن به مس اوکی را می‌دهد، قرار به امضای قرارداد گذاشته می‌شود، اما ناگهان در دقیقه‌ی 90 بازیکن عکس خود را با پیراهن تیمی دیگر می‌اندازند که چند صد کیلومتر آنطرف‌تر قرار دارد!

در هفته‌ی گذشته این اتفاق برای حامد محمودی، علی مرزبان، احمد حسن‌زاده، آرمان شهدادنژاد ودر ورژن جدید آن برای بهرام رشیدفرخی نیز رخ داد تا مشخص شود مثلث برمودای اطراف باشگاه مس همچنان گزینه‌های مد نظر این باشگاه را غیب و محو می‌کند!

این موضوع به نوعی کار تیم‌های دیگر استان کرمان را نیز راحت کرده است به نحوی که تمامی گزینه‌های مد نظر مس کرمان، زمانی که نزدیک‌تر از همیشه به پیراهن مس می‌شوند، در کمتر از زدن سه سوت جذب دیگر تیم‌های استان کرمان می‌گردند و سوال بزرگ اینجا به وجود می‌آید که آیا این اتفاق از سر زرنگی بیش از حد رقیبان هم استانی مس کرمان می‌باشد و یا اینکه نیرویی به آن‌ها برای عدم موفقیت باشگاه مس در جذب بازیکنان کمک شایان می‌کند؟!

اما با اتفاق امروز یک موضوع دیگر، کاملا روشن شده است و آن اینکه جریانی در کرمان بازیکنان مد نظر مس را از دست این تیم قُر می‌زند و تقریبا در تاریخ باشگاه مس کرمان بی‌سابقه بوده است که تا این حد بازیکنان مد نظر مس در آستانه‌ی قرارداد، از دست این تیم بپرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4me7wj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پشت پرده عدم توافق آرمان شهدادنژاد با مس کرمان و عقد قرارداد با گل گهر!
باشگاه مس کرمان مدعی شد؛

هافبک دفاعی گل گهر سیرجان به مس رفسنجان پیوست
خیز بلند رفسنجانی‌ها در نقل و انتقالات؛

مدافع مس رفسنجان با گل گهر قرارداد بست
اختصاصی| اولین ورودی گل گهر در فصل جدید؛