تاریخ انتشار: 1396/04/12 18:37
با انتخاب ابراهیم محمودی به عنوان سرپرست تیم؛
کد خبر: 198836

باشگاه خونه به خونه کار را به کاردان سپرد

فوتبال ایران در طی سال‌های اخیر با حواشی زیادی همراه بود و کمتر تیمی را سراغ داریم که یک فصل را بدون حاشیه سپری کرده باشد.
باشگاه خونه به خونه کار را به کاردان سپرد

 بدون شک نقش سرپرست در کاستن حواشی اطراف یک تیم بسیار مهم است و تیم هایی که در این پست قوی عمل کنند موفق تر خواهند بود.

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران نیز از تیم‌هایی است که سابقه چندانی در فوتبال ایران ندارد و سرپرست چنین تیم هایی برای سروسامان دادن اوضاع و احوال تیم، کار به مراتب سخت تری نسبت به سرپرست سایر تیم ها دارند.

فصل گذشته مهران نجفی کار خود را در تیم خونه به خونه با پست سرپرستی آغاز کرد. هرچند خود نجفی بهتر از هر کسی می‌دانست با توجه به سوابق درخشانش در فوتبال، فعالیت در کادر فنی بیشتر به کار تیم می آید و در نقش سرپرست، تجربه چندانی ندارد.

در نیم‌ فصل دوم نیز میرشاد ماجدی به تیم اضافه شد اما وی نیز نتوانست آنطور که باید از عهده مسئولیت‌ها برآید و از ماجدی انتظار بیشتری برای رفع حواشی ها می رفت.

و اما مسئولان باشگاه خونه به خونه مازندران در اقدامی شایسته، ابراهیم محمودی، سرپرست چند سال اخیر فوتبال ایران را به عنوان سرپرست تیم خود در فصل جدید انتخاب کردند.

محمودی اهل بابل می باشد و شناخت بسیار خوبی نسبت به تیم خونه به خونه مازندران و عواملش دارد.

وی در طی هشت سال اخیر سرپرستی تیم های الوند و پاس همدان و همچنین صبای قم را بر عهده داشت و به خوبی از عهده کار برآمد.

ابراهیم محمودی با شرح وظایف یک سرپرست تیم به خوبی آشنا می باشد و با حل مشکلات تیمش در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ می‌تواند نقش زیادی در پیشبرد اهداف باشگاه خونه به خونه مازندران داشته باشد.

همه این عوامل سبب گردید تا انتخاب ابراهیم محمودی به عنوان سرپرست تیم فوتبال خونه به خونه مازندران مورد استقبال هواداران خونه به خونه و رسانه‌های مازندران قرار گیرد.

بی شک با انتخاب خوبی که مسئولان باشگاه خونه به خونه و قاسم حسن زاده در این پست داشت، پیش‌بینی می‌شود این تیم بر خلاف فصول گذشته حواشی کمتری به خود ببیند و بابت سپردن کار به کاردان در پست سرپرستی، خیال خونه به خونه ای ها راحت خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ldjre

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توافق حاصل شد؛ مدافع مستحکم در خونه به خونه ماندنی شد
خبری خوش برای بابلی‌ها؛

همه چیز آماده موفقیت حسین رحمانی در خونه به خونه
با خط حمله قدرتمند خونه به خونه بیشتر آشنا شوید؛

محمد غلامی بیانیه صادر کرد
با خداحافظی از هواداران خونه به خونه؛