تاریخ انتشار: 1396/04/17 17:47
هشدار جدی به عباس سرخاب؛
کد خبر: 197650

اینجا پاس همدان است نه آلومینیوم هرمزگان؛ در جذب بازیکن دقت کنید/ هواداران لیگ یک می خواهند

تمرین پاسی ها دیروز به طور رسمی با حضور عباس سرخاب سرمربی جدید استارت خورد هر چند همچنان حاشیه های خاموش در اطراف این تیم پرسه می زند!
اینجا پاس همدان است نه آلومینیوم هرمزگان؛ در جذب بازیکن دقت کنید/ هواداران لیگ یک می خواهند

 از همدان خبر می رسد عده ای که دوستی دیرینه با عباس سرخاب دارند و اتفاقا مورد انتقاد شدید رسانه ها هستند، در تلاش برای نزدیک شدن به او می باشند که این روند حتی هواداران را حساس کرده است. ناکامی این افراد در ادوار گذشته فوتبال همدان سبب شده تا هرگونه حضورشان در اطراف سرمربی پاسی ها، موج جدیدی از حاشیه ها را ایجاد کند.

هم اکنون در کنار این سرمربی ، کادر فنی مجرب و کارآمد در پاس همدان فعالیت دارند و بهتر است سرخاب با اتکا به توانمندی این مربیان شناخته شده، برای هدایت تیمش دست بکار شود.

شاهدان از همدان خبر دادند که سرخاب باز هم به سراغ بازیکنان پا به سن گذاشته آلومینیوم رفته و قصد دارد یکی یکی آنها را وارد همدان کند.

ابتدایی ترین سوال از مسولان همدان این است که بر چه اساسی علی لطیفی موفق را کنار گذاشته و پیشکسوت هرمزگان یعنی سرخاب را روی نیمکت تیم ریشه دار همدان نشاندند؟؟!

آقای سرخاب با تمام خصوصیات اخلاقی خوبی که دارد اما بیشترین ناکامی را با تیم های تحت هدایتش داشته که آخرین مرتبه آن می توان به سقوط آلومینیوم اشاره کرد که به لیگ دسته سوم رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27v976

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشکسوت استقلال سرمربی پاس همدان شد